A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №1 Голосіївського району м. Києва

Інформація про Інклюзивно-ресурсний центр

Контент Інклюзивно-ресурсного центру як складової успіху
інклюзивного навчання


                                                                                     Директор Інклюзивно-ресурсного центру № 1

                                                                                     Голосіївського району міста Києва

                                                                                     Білецька Ірина Володимирівна


Інклюзивно-ресурсний центр № 1 Голосіївського району міста Києва

  • Створений рішенням Київської міської ради VI сесії VIII скликання від 17.05.2018 № 814/4878 «Про створення інклюзивно-ресурсних центрів». Засновником ІРЦ є Київська міська рада.
  • Центр є комунальною установою, юридичною особою. Має власний статут, затверджений розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29.10.2018 № 1939
  • Центр розпочав діяльність з 02 січня 2019 року
  • Місцезнаходження Центру:
    • проспект Академіка Глушкова, 41 Б;
    • проспект Голосіївський, 114 А;
    • контактні телефони: 526-13-07; 258-00 -56 (59)

Мета утворення ІРЦ


  • Забезпечення права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи (далі - комплексна оцінка) та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.

Основні завдання та функції ІРЦ


Основними завданнями інклюзивно-ресурсного центру є:

1) проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб;

2) надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи;

3) консультування батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку;

4) забезпечення участі педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру:

у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами;

у семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну досвідом тощо;

5) залучення (у разі потреби) педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру під час засідань психолого-педагогічного консиліуму у спеціальних закладах загальної середньої освіти;

6) надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами:

дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти;

дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу;

7) визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі);

8) визначення рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти;

9) надання консультативної, психологічної допомоги батькам, іншим законним представникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання;

10) інформування громади про діяльність інклюзивно-ресурсного центру та взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями тощо;

11) ведення обліку осіб, які звернулися до інклюзивно-ресурсного центру, шляхом формування їх електронного переліку в АС “ІРЦ” за формою, визначеною додатком 1;

12) підготовка звітної та аналітичної інформації про результати діяльності інклюзивно-ресурсного центру.


Повна версія інформації про Інклюзивно-ресурсний центр з находиться за посиланням.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора