A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Інклюзивно-ресурсний центр №1 Голосіївського району м. Києва

Поради від вчителів-логопедів ІРЦ №1

Вправи на розвиток фонематичного сприймання (С. Козак, С. Скаковська)

7 міфів про заїкання

Інформація від вчителя-логопеда Кобилякової Т.В.


Поради від вчителів-логопедів ІРЦ №1

Розвиток мовлення - особливий процес, за яким батьки спостерігають із великою цікавістю. Знаючи специфіку цього процесу та його основні етапи, ви можете зрозуміти наскільки добре у вашої дитини розвинені мовленнєві навички. Вчителі-логопеди ІРЦ №1 Голосіївського району м. Києва (Кобилякова Т.В., Козак С.М., Ребрик О.В., Тарасюк Л.В., Ручко Т.В.) пропонують розглянути ці етапи. Пам'ятайте! Швидкість розвитку мовленнєвих навичок індивідуальний для кожної дитини.

Етапи мовленнєвого розвитку дитини

 Кобилякова Т.В. пропонує Вашій увазі інтерактивні вправи для корекційно-розвиткової робот із дітьми з порушеннями мовлення створені за допомогою сервісу LearningApps.org. 

Два будиночки (диференціація звуків [з] – [ж])

Мета: вчити дітей розрізняти звуки [з] – [ж], розвивати фонематичні уявлення.

Який за кольором

Мета: вчити дітей узгоджувати прикметник з іменником.

Диференціація звуків [c] - [ш]

Мета: вчити дітей розрізняти звуки [c] – [ш], розвивати фонематичні уявлення.

Звук [ш]. Місце звука в слові

Мета: автоматизувати вимову звука [ш] в словах, вчити дітей визначати місце звука в слові (початок, середина, кінець).

Четвертий зайвий

Мета: формувати у дітей узагальнюючі поняття, розвивати логічне мислення.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора