A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Інклюзивно-ресурсний центр №1 Голосіївського району м. Києва

Поради від практичних психологів ІРЦ № 1

Ігри вдома від практичних психологів ІРЦ №1 (Н. Афанасьєвої, А. Степової)

Назви одним словом

Овочі


Поради від практичних психологів ІРЦ №1

Афанасьєва Н., Степова А.

Багато дітей із розладами спектру аутизму добре навчаються візуально, їм подобаються соціальні історії.

Соціальні історії – це представлення певної ситуації, події або діяльності у короткому описі, який включає інформацію, що можна очікувати в такій ситуації і чому. Така історія допомагає дитині зрозуміти, що можна побачити або пережити в якомусь конкретному випадку. Вона допоможе дитині навчитись правильній поведінці на дитячому майданчику, в магазині, у лікарні, у садочку або школі, а також в багатьох інших ситуаціях, в які дитина може потрапити. Це можуть бути різноманітні історії, які навчать «як і коли мити руки», «як пояснити, що мені боляче», «що робити коли я злюсь» і багато іншого.

Як соціальні історії допомагають дітям?

  • Соціальні історії надають інформацію буквально, дуже конкретно, що може поліпшити розуміння дитиною раніше неоднозначних і складних для нього/неї ситуацій;
  • Соціальні історії допомагають зрозуміти послідовності (що за чим йде) і виконання діяльності (планування і організація);
  • Надають інформацію про те, що може статися в конкретній ситуації;
  • За допомогою соціальних історій Ви можете допомогти структурувати поведінку і спосіб мислення дитини, і знизити рівень його тривожності. 

Приклад соціальних історій від практичних психологів ІРЦ (Афанасьєвої Н., Степової А.) - Посилання 

https://www.liveworksheets.com/search.asp?content=%D0%94%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B5+%D1%87%D0%B8+%D0%BF%D0%BE%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%BE

Соціальна Історія "Вдягаємо маску"


 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора