A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №1 Голосіївського району м. Києва

Поради та корисні розробки від практичних психологів ІРЦ № 1


Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Степова Аліна.


Вправляємо в умінні розрізняти й називати цифри, порівнювати їх, визначати кількість. Яскрава наочність допоможе дитині краще засвоїти матеріал. 


Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Афанасьєва Наталія


Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Степова Аліна.




Четвертий блок завдань для дистанційної корекційної роботи з особами з особливими освітніми потребами, який розробила фахівець (консультант) ІРЦ №1, Афанасьєва Наталія.


4 Блок


Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Степова Аліна (розроблено з використанням матеріалу С. Богданова, О. Залеської).



Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Степова Аліна


Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Степова Аліна


Потрясіння, які переживає українське суспільство протягом останнього часу, вкрай складна політична та економічна ситуація, довготривале збройне протистояння породжують ряд негативних психологічних факторів, люди поводяться та почуваються по-різному. Але найбільш беззахисними та безпомічними є діти. Своєчасне виявлення порушень в емоційно-вольовій сфері та набуте вміння керувати емоціями у дитячому віці є однією з умов формування повноцінного члена суспільства у дорослому житті.

Більшість спеціалістів, які вивчають проблему навчання та виховання дошкільників та молодших школярів, наголошують на тому, що на цей момент все більше і більше зростає відсоток тривожних дітей та дітей, які відчувають різного характеру страхи.

Варто відрізняти тривогу від тривожності. Якщо тривога – це епізодичні прояви занепокоєння, хвилювання дитини, то тривожність є стійким станом.

Пропонуємо вправи, які допоможуть створити умови для того, щоб знімати у дітей емоційне і тілесне напруження й у такий спосіб долати страхи й знижувати тривожність.

Ігротерапія. Тема: профілактика тривожного стану дітей

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Дочинець Ольга


Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Афанасьєва Наталія



Пропонуємо Вам третій блок завдань для дистанційної корекційної роботи з особами з особливими освітніми потребами, який розробила фахівець (консультант) ІРЦ №1, Афанасьєва Наталія.


3 Блок завдань


 


 



Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Степова Аліна (українська адаптація Федорова Тетяна).



Як допомогти дитині впоратися зі своїми емоціями та почуттями? Найголовніше правило дати можливість проживати їх. Дозвольте дитині проявляти свої почуття: бути щасливим, радіти, сумувати, плакати, горювати. Це дає дитині можливість пережити ту ситуацію ті емоції, які відбуваються з нею. Пропонуємо підбірку вправ (розроблену з використанням матеріалу  С. Богданова, О. Залеської).

Фахівець(консультант)ІРЦ №1, Степова Аліна


Як підготувати дитину до вашого від’їзду? Сьогодні це одна з найактуальніших тем (матеріал розроблений з використанням методичного посібника "Психосоціальна підтримка в кризовій ситуації?" С. Богданов, О. Залеська).

Фахівець(консультант)ІРЦ №1, Степова Аліна



Пропонуємо Вам скористатись наступним блоком завдань для дистанційної корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, який розробила Афанасьєва Наталія.


2 Блок завдань


Існують однозначні докази, що діти можуть пережити біль втрати в оточенні любові й турботи. Найголовніше — слухати дитину. Якщо ми дійсно прислухаємося до дітей, вони розкажуть нам про все, що їм потрібно.

Нижче у формі пам'ятки ви знайдете основні рекомендації, як поводитися з дитиною, яка втратила близьку людину.

Матеріал розроблений з використанням методичного посібника "Психосоціальна підтримка в кризовій ситуації?" С. Богданов, О. Залеська.

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Степова А.С.


Шановні батьки та спеціалісти! Пропонуємо Вам скористатись блоком завдань для дистанційної корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, який розробила Афанасьєва Наталія.


Блок завдань



Приклад для Вас


Матеріал розроблений з використанням методичного посібника "Психосоціальна підтримка в кризовій ситуації?" С. Богданов, О. Залеська.
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Степова А.С.


Стрес і тривога постійно супроводжують нас у воєнні дні, тому наше тіло відчуває постійну напругу. Будь-яка фізична активність допомагає знизити емоційну і фізичну напругу, розслабитися та краще відчути своє тіло.

Пропонуємо вправи для фахівців та батьків, які можна використовувати для індивідуальної та групової роботи з дітьми (матеріал розроблений з використанням методичного посібника "Психосоціальна підтримка в кризовій ситуації?" С. Богданов, О. Залеська).

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Степова А.С.


 

 

 

Ігри та вправи онлайн (від Афанасьєвої Н.А.)

Інтерактивна гра "Знайди пару"

"Підбери пару"

"Розподіли предмети по групах"

"Який за кольором?"

"Овочі та фрукти"

Від Клок І.В.


Приклад завдань від практичних психологів ІРЦ №1 (Н. Афанасьєвої, А. Степової)


Добірка ігор від практичних психологів ІРЦ №1 (Н. Афанасьєвої, А. Степової)

Назви одним словом

Знайди овоч


Розвиток пам’яті у дітей дошкільного віку


Використання казкотерапії у роботі з дошкільнятами


Навчаємось та розвиваємось весело!

Форма предметів є однією з основних властивостей, яка надає дитині уявлення про навколишній світ. Знання фігур необхідне для розвитку логічного, просторового мислення та розвитку математичних здібностей. Тому для батьків і педагогів є дуже важливим вчасно почати знайомство дитини з геометричними фігурами. У віці 2-3 років малюк вже готовий до вивчення простих форм як круг, квадрат, трикутник, прямокутник, ромб та овал, а наша дидактична гра «Геометричні фігури» допоможе вам у процесі навчання. Веселі та яскраві ігрові завдання з назвами геометричних фігур допоможуть запам’ятати як виглядає кожна фігура, а також навчать відрізняти їх. Щоб нові знання легко засвоювалися і у дитини не виникала плутанина, почніть навчання з якоїсь однієї форми, і тільки після того, як малюк добре її запам’ятає переходьте до вивчення наступної форми.

Бажаємо успіхів у навчанні!
(Фахівці ІРЦ №1: Н. Афанасьєва, С. Козак)

Геометричні фігури


Ігри вдома від практичних психологів ІРЦ №1 (Н. Афанасьєвої, А. Степової)

Назви одним словом

Овочі


Поради від практичних психологів ІРЦ №1

Афанасьєва Н., Степова А.

Багато дітей із розладами спектру аутизму добре навчаються візуально, їм подобаються соціальні історії.

Соціальні історії – це представлення певної ситуації, події або діяльності у короткому описі, який включає інформацію, що можна очікувати в такій ситуації і чому. Така історія допомагає дитині зрозуміти, що можна побачити або пережити в якомусь конкретному випадку. Вона допоможе дитині навчитись правильній поведінці на дитячому майданчику, в магазині, у лікарні, у садочку або школі, а також в багатьох інших ситуаціях, в які дитина може потрапити. Це можуть бути різноманітні історії, які навчать «як і коли мити руки», «як пояснити, що мені боляче», «що робити коли я злюсь» і багато іншого.

Як соціальні історії допомагають дітям?

  • Соціальні історії надають інформацію буквально, дуже конкретно, що може поліпшити розуміння дитиною раніше неоднозначних і складних для нього/неї ситуацій;
  • Соціальні історії допомагають зрозуміти послідовності (що за чим йде) і виконання діяльності (планування і організація);
  • Надають інформацію про те, що може статися в конкретній ситуації;
  • За допомогою соціальних історій Ви можете допомогти структурувати поведінку і спосіб мислення дитини, і знизити рівень його тривожності. 

Приклад соціальних історій від практичних психологів ІРЦ (Афанасьєвої Н., Степової А.) - Посилання 

https://www.liveworksheets.com/search.asp?content=%D0%94%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B5+%D1%87%D0%B8+%D0%BF%D0%BE%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%BE

Соціальна Історія "Вдягаємо маску"


 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора