Мапа сайту - Інклюзивно-Ресурсний Центр №1 Голосіївського Району м. Києва
- Головна
-
Новини
- Як допомогти дитині навчатися, коли навколо війна?
- Семінар-практикум «Активна школа – здорова Україна»
- Таблиця для оцінки розвитку дітей до 3 років «Червоні прапорці»
- Оновили зміст навчальних програм загальної середньої освіти
- Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н. р.
- ЮНІСЕФ відкриває доступ до бібліотеки “Спільно”: бази знань для дітей та порад батькам
- Як організувати якісне онлайн навчання в умовах війни
- МОН ЗАПУСКАЄ ПРОМОКАМПАНІЮ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ «ВСЕ ПРАЦЮЄ ЗАВДЯКИ НАМ»
- З’явився посібник із психологічної підтримки під час війни для дітей і вчителів
- Навчання із впровадження реформи НУШ для підвищення кваліфікації вчителів середньої школи
- Корекційно-розвиткові послуги в ІРЦ
- ЯК ДОПОМОГТИ ДІТЯМ НЕ ЛЯКАТИСЬ СИРЕН: ПОРАДИ ПСИХОЛОГИНІ СВІТЛАНИ РОЙЗ
- ЯК ПІДТРИМАТИ ДИТИНУ В ДОРОЗІ: ПОРАДИ САЙТУ «ДОВІДНИК БЕЗБАР’ЄРНОСТІ»
- «ЩоЩе для розвитку» на платформі НУМО
- Травматичний стрес
- ВИДИ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
- Корекційно-розвиткові послуги в ІРЦ
- Відпочивайте, навчаючись з добіркою кіно, аудіокниг та подкастів
- Як додати сил дитині у посттравматичному зростанні: 10 практичних порад
- Картки сили для дітей: завантажуйте й через гру допомагайте дітям ставати міцнішими
- Фотогалерея
- Контакти
-
НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА
-
Нормативно-правова база ЗДО
- Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 і від 15 вересня 2021 р. № 957
- ПРО РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ НА ПЕРІОД ДІЇ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ
- ПРО ЗАРАХУВАННЯ ДО ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ ІЗ ЧИСЛА ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ
- Про визначення рівня підтримки у дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають дошкільну освіту в інклюзивних групах
- Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти
- Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти
- Про організацію інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти
- Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти
- Щодо організації діяльноcті інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти
- Як індекс інклюзії може допомогти вам у розвитку навчального закладу?
- Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 квітня 2018 року № 414
- Основні завдання законодавства України про дошкільну освіту
- Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти
-
Нормативно-правова база ЗЗСО
- ПРО ДЕЯКІ ПИТАННЯ ВИДАЧІ ДОКУМЕНТІВ ПРО ЗАГАЛЬНУ СЕРЕДНЮ ОСВІТУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ
- Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 і від 15 вересня 2021 р. № 957
- Про освітні програми
- ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ОКРЕМИХ ПИТАНЬ ЗАВЕРШЕННЯ 2021/2022 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
- ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ
- ПРО ДЕЯКІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗДОБУТТЯ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ТА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ
- ЩОДО ЗАРАХУВАННЯ ДО 1-ГО КЛАСУ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ОСВІТНІХ ТРУДНОЩІВ І РІВНЯ ПІДТРИМКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
- Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти
- Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти
- Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ
- Щодо встановлення доплати педагогічним працівникам за роботу в інклюзивному класі
- Щодо посадових обов'язків асистента вчителя
- Про повну загальну середню освіту
- Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 06 грудня 2010 року № 1205
- Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами
- Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації
- Про організацію інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти
- Про затвердження Порядку створення груп подовженого дня у державних і комунальних закладах загальної середньої освіти
- Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами
- Лист Міністерства освіти і науки України від 10.08.2022 № 1/9105-22
- ПРО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ КАТЕГОРІЙ (ТИПОЛОГІЇ) ОСВІТНІХ ТРУДНОЩІВ У ОСІБ З ООП ТА РІВНІВ ПІДТРИМКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
- Лист МОН № 1/23101-21 від 29.12.2021 "Про методичні рекомендації для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти щодо встановлення категорій (типів) особливих освітніх потреб (труднощів) та ви
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в спеціальних закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році
- Про затвердження Положення про спеціальну школу та Положення про навчально-реабілітаційний центр
- Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр (Із змінами)
- Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти
- Наказ №429 від 23.06.2020 Про затвердження Класифікатора соціальних послуг
- Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами
- Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 квітня 2018 року № 414
- Про затвердження Порядку створення груп подовженого дня у державних і комунальних закладах загальної середньої освіти
- Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 квітня 2018 року № 414
- Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних групах закладів дошкільної освіти
- Про затвердження Порядку комплектування дошкільних навчальних закладів (груп) компенсуючого типу
- Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечує здобуття дошкільної освіти у 2019-2020 н.р.
- "Щодо організацї інклюзивного навчання у закладах освіти у 2019-2020 н.р"
- Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти III ступеня для дітей з особливими освітніми потребами
- Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти II ступеня для дітей з особливими освітніми потребами
- Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами
-
Нормативно-правова база ЗДО
- Інформація про Інклюзивно-ресурсний центр
- Адміністрація та педагогічний колектив
- Інформація щодо проходження комплексної оцінки
- Мережа закладів освіти Голосіївського району м. Києві станом на 01.03.2021 р.
- Система автоматизованої роботи Інклюзивно-ресурсний центрів
- Корисна інформація для фахівців
-
Поради та корисні розробки для педагогів та батьків
- Поради та корисні розробки від вчителів-логопедів ІРЦ №1
- Поради та корисні розробки від практичних психологів ІРЦ № 1
- Поради та корисні розробки від вчителів-дефектологів ІРЦ №1
- Поради та корисні розробки від вчителів-реабілітологів ІРЦ №1
- Поради та корисні розробки від соціального педагога ІРЦ №1
- Етапи розвитку мовлення у дітей від 1 до 5 років
- Відео
- Вебінари від фахівців (консультантів) ІРЦ №1 та залучених фахівців