Мапа сайту - Інклюзивно-ресурсний центр №1 Голосіївського району м. Києва
- Головна
-
Новини
- Тренінг від фахівців ІРЦ №1
- 4 стихії. Техніка для надання психологічної допомоги
- Спільне дозвілля дітей та батьків: чому не всім це вдається та які ігри допоможуть родині зблизитися
- Як допомогти собі впоратися з депресією?
- Що заважає нашим дітям навчатися: універсальні навички, яких бракує українцям
- Найбільша мапа ШІ-інструментів для освітян: обираємо «другого пілота» для щоденної роботи
- Формувальне оцінювання: Не смайликами єдиними
- “Лови темряву”, “Юрза-Мурза” й “Чарівні шкарпетки”: добірка “казок на ніч” для дітей і дорослих
- Тато загинув на війні: як говорити про це з дітьми та зберігати світлі спогади про батька
- Тренінг від фахівців ІРЦ №1
- Скільки ж має бути учнів з ООП в одному інклюзивному класі?
- Чи може людина називатись поведінковим аналітиком (АВА фахівцем)?
- “Впровадження універсального дизайну навчання в освітній процес”: учителів запрошують на безплатний вебінар
- 26 березня Всесвітній день інформування про епілепсію
- Корекційно-розвиткові заняття в ІРЦ №1
- Корекційно-розвиткові заняття в ІРЦ №1
- Драйвові завдання на канікули: по дві цікаві ідеї на день
- Освітян запрошують на курс від Google
- Як зробити навчання комфортним для дітей з особливими освітніми потребами
- Як батькові зберегти зв’язок із дитиною, якщо вона за кордоном через війну
- Фото/відео галерея
- Контакти
-
НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА
-
Нормативно-правова база ЗДО
- До уваги закладів освіти!
- Наказ про організацію роботи Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району міста Києва
- Методичні рекомендації про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році
- Лист МОН України від 15.08.2023 № 1/12132-23 "Щодо надання роз'яснень про комплектування спеціальних груп у закладах дошкільної освіти"
- «Про підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти», лист ІМЗО № 21/08-1254 від 4 серпня 2023 року
- «Про організацію безпечного освітнього простору в закладах дошкільної освіти та обладнання укриттів», лист МОН №1/8820-23
- Наказ Інклюзивно-ресурсного центру №1 від 03.01.2023 №20 "Про організацію роботи Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва"
- Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 і від 15 вересня 2021 р. № 957
- ПРО РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ НА ПЕРІОД ДІЇ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ
- ПРО ЗАРАХУВАННЯ ДО ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ ІЗ ЧИСЛА ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ
- Про визначення рівня підтримки у дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають дошкільну освіту в інклюзивних групах
- Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти
- Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти
- Про організацію інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти
- Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти
- Щодо організації діяльноcті інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти
- Як індекс інклюзії може допомогти вам у розвитку навчального закладу?
- Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 квітня 2018 року № 414
- Основні завдання законодавства України про дошкільну освіту
- Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти
-
Нормативно-правова база ЗЗСО
- До уваги закладів освіти!
- Наказ про організацію роботи Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району міста Києва
- «Про проведення першого уроку», лист МОН № 1/12816-23 від 28 серпня 2023 року
- ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ 2023/2024 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
- Методичні рекомендації щодо організації безпечного освітнього середовища для осіб з ООП
- «Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні», постанова КМУ № 782 від 28 липня 2023 року
- Про завершення воєнного 2022/2023 навчального року
- Наказ Інклюзивно-ресурсного центру №1 від 03.01.2023 №20 "Про організацію роботи Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва"
- ПРО ДЕЯКІ ПИТАННЯ ВИДАЧІ ДОКУМЕНТІВ ПРО ЗАГАЛЬНУ СЕРЕДНЮ ОСВІТУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ
- Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 і від 15 вересня 2021 р. № 957
- Про освітні програми
- ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ОКРЕМИХ ПИТАНЬ ЗАВЕРШЕННЯ 2021/2022 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
- ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ
- ПРО ДЕЯКІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗДОБУТТЯ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ТА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ
- ЩОДО ЗАРАХУВАННЯ ДО 1-ГО КЛАСУ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ОСВІТНІХ ТРУДНОЩІВ І РІВНЯ ПІДТРИМКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
- Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти
- Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти
- Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ
- Щодо встановлення доплати педагогічним працівникам за роботу в інклюзивному класі
- «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2023/2024 навчальному році», лист МОН № 1/12702-23 від 24 серпня 2023 року
- Лист МОН України від 06.09.2022 № 1/10258-22 "Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році"
- Лист Міністерства освіти і науки України від 10.08.2022 № 1/9105-22
- ПРО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ КАТЕГОРІЙ (ТИПОЛОГІЇ) ОСВІТНІХ ТРУДНОЩІВ У ОСІБ З ООП ТА РІВНІВ ПІДТРИМКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
- Лист МОН № 1/23101-21 від 29.12.2021 "Про методичні рекомендації для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти щодо встановлення категорій (типів) особливих освітніх потреб (труднощів) та ви
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в спеціальних закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році
- Про затвердження Положення про спеціальну школу та Положення про навчально-реабілітаційний центр
- Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр (Із змінами)
- Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти
- Наказ №429 від 23.06.2020 Про затвердження Класифікатора соціальних послуг
- Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами
- Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 квітня 2018 року № 414
- Про затвердження Порядку створення груп подовженого дня у державних і комунальних закладах загальної середньої освіти
- Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 квітня 2018 року № 414
- Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних групах закладів дошкільної освіти
- Про затвердження Порядку комплектування дошкільних навчальних закладів (груп) компенсуючого типу
- Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечує здобуття дошкільної освіти у 2019-2020 н.р.
- "Щодо організацї інклюзивного навчання у закладах освіти у 2019-2020 н.р"
- Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти III ступеня для дітей з особливими освітніми потребами
-
Нормативно-правова база ЗДО
- Інформація про Інклюзивно-ресурсний центр
- Адміністрація та педагогічний колектив
- Інформація щодо проходження комплексної оцінки
- Мережа закладів освіти Голосіївського району м. Києві станом на 01.03.2021 р.
- Система автоматизованої роботи Інклюзивно-ресурсний центрів
- Корисна інформація для фахівців
-
Поради та корисні розробки для педагогів та батьків
- Поради та корисні розробки від вчителів-логопедів ІРЦ №1
- Поради та корисні розробки від практичних психологів ІРЦ № 1
- Поради та корисні розробки від вчителів-дефектологів ІРЦ №1
- Поради та корисні розробки від вчителів-реабілітологів ІРЦ №1
- Поради та корисні розробки від соціального педагога ІРЦ №1
- Етапи розвитку мовлення у дітей від 1 до 5 років
- Відео
- Вебінари від фахівців (консультантів) ІРЦ №1 та залучених фахівців