A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №1 Голосіївського району м. Києва

Поради та корисні розробки від вчителів-логопедів ІРЦ №1

Семантична дислексія

Семантична дислексія 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Оксана Самороковська


Вправи для подолання фонематичної дислексії (ІІ частина)

Вправи для подолання фонематичної дислексії (ІІ частина) 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Оксана Самороковська


Вправи для подолання фонематичної дислексії

Вправи для подолання фонематичної дислексії 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Оксана Самороковська


Фонематична дислексія

Фонематична дислексія 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Оксана Самороковська


Розроблено на сайті Canva (з використанням матеріалу посібника "Ігри вдома").


Активізація та розвиток мовлення


 



Коли необхідно звертатися до логопеда?

Що входить до структури логопедичного заняття?

Як організувати заняття вдома?

Відповіді на ці найпоширеніші запитання надає наш фахівець (консультант). Якщо у Вас виникають запитання - звертайтесь до нас! 


Відповіді логопеда на найпоширеніші запитання

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Вістизенко Катерина


Попонуємо Вам дидактичний матеріал, який допоможе покращити процес формування активного мовлення дітей з раннього віку. Особливу увагу розвитку мовлення слід приділяти у перші три роки життя дитини. “Розум у дитини знаходиться на кінчиках її пальців” – стверджував В.О. Сухомлинський. Це справді так. Науковці пояснюють, що рухи руки людини спадково не призначені, а виникають в процесі виховання і навчання, як результат освіти асоціативних звязків між зоровими відчуттями, дотиковими і мязовими в процесі активної взаємодії з навколишнім середовищем. Тому чим більше ми приділяємо уваги пальцям рук дитини, тим активніше у неї розвивається мозок і мовденння. 


Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Вістизенко Катерина

 

 

 


Пропонуємо для ознайомлення основні тези побудови самостійного заняття з дитиною.

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Вістизенко Катерина.

#UAразом

Інтелект-карта




 

 

 

 

 

 

 


Джерело: інтернет ресурс.

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Вістизенко Катерина



Корекційно-розвиткова робота. 

Тема: Овочі

Мета. Ознайомити з овочами. Розвивати пасивний та активний словник на тему «Овочі». Продовжувати вчити розрізняти і називати кольори (червоний, зелений), поняття "один-багато", "великий-маленький". Розвивати пам'ять, ритм, дрібну моторику, координацію рухів. Вчити узгоджувати рухи з текстом, розуміти та виконувати словесну інструкцію.

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Вістизенко Катерина. 

 

 

 

 


Пропонуємо Вам гру, яку можна використовувати у роботі з дітьми спеціалістам та батькам.

Гра «Морозиво»

Мета. Вчити дитину правильно брати та відкривати прищіпку. Закріплювати назви кольорів, вміння їх співвідносити. Розвивати дрібну моторику рук, координацію дій обох рук, зорове сприйняття, увагу. Виховувати інтерес, посидючість, терпіння.

Хід гри

Відповідно до створеного зразка, дитина самостійно закріплює (шар за шаром) «морозиво» за допомогою прищіпок. 

Гра "Морозиво"

Джерело: інтернет ресурс; vseosvita.ua

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Вістизенко Катерина


Гра "Що зайве?" від К. Вістизенко

Колекція вправ "Чітко вимовляємо звук [ш]" від Т. Кобилякової


План-конспект дистанційного індивідуального логопедичного заняття з

використанням програми Zoom


Міфи про дислексію


Вправи на розвиток фонематичного сприймання (С. Козак, С. Скаковська)

7 міфів про заїкання

Інформація від вчителя-логопеда Кобилякової Т.В.


Поради від вчителів-логопедів ІРЦ №1

Розвиток мовлення - особливий процес, за яким батьки спостерігають із великою цікавістю. Знаючи специфіку цього процесу та його основні етапи, ви можете зрозуміти наскільки добре у вашої дитини розвинені мовленнєві навички. Вчителі-логопеди ІРЦ №1 Голосіївського району м. Києва (Кобилякова Т.В., Козак С.М., Ребрик О.В., Тарасюк Л.В., Ручко Т.В.) пропонують розглянути ці етапи. Пам'ятайте! Швидкість розвитку мовленнєвих навичок індивідуальний для кожної дитини.

Етапи мовленнєвого розвитку дитини

 Кобилякова Т.В. пропонує Вашій увазі інтерактивні вправи для корекційно-розвиткової робот із дітьми з порушеннями мовлення створені за допомогою сервісу LearningApps.org. 

Два будиночки (диференціація звуків [з] – [ж])

Мета: вчити дітей розрізняти звуки [з] – [ж], розвивати фонематичні уявлення.

Який за кольором

Мета: вчити дітей узгоджувати прикметник з іменником.

Диференціація звуків [c] - [ш]

Мета: вчити дітей розрізняти звуки [c] – [ш], розвивати фонематичні уявлення.

Звук [ш]. Місце звука в слові

Мета: автоматизувати вимову звука [ш] в словах, вчити дітей визначати місце звука в слові (початок, середина, кінець).

Четвертий зайвий

Мета: формувати у дітей узагальнюючі поняття, розвивати логічне мислення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора