ПОРАДИ КОМАНДИ «ПІДТРИМАЙ ДИТИНУ»: ЯК ДОПОМОГТИ ДІТЯМ З ООП ОПАНУВАТИ НОВУ НАВИЧКУ
Психологи та педагоги Telegram-каналу «Підтримай дитину» щодня надають прості поради та рекомендації для батьків і освітян щодо психологічної підтримки дітей під час війни. У новому матеріалі йдеться про роботу із дітьми з особливими освітніми потребами.
Коли дитина з ООП не може опанувати нову навичку одразу, варто розкласти складне завдання на кроки. Для цього потрібно проаналізувати навичку та розглянути послідовність дій.
Коли ми намагаємося навчити дитину самостійно чистити зуби, то першим кроком може бути формування звички тримання зубної щітки в роті. Додаткові труднощі також може створити підвищена чутливість дитини, через що вона може уникати зубної щітки або їжі з незнайомою текстурою.
Після цього можна додати наступні кроки:
- знайти та взяти в руки зубну пасту;
- відкрутити ковпачок;
- видавити пасту на щітку;
- сформувати звикання до смаку та текстури зубної пасти;
- навчити дитину виконувати рухи зубною щіткою та ополіскування водою;
- повернути пасту та щітку на свої місця.
До нового кроку доцільно переходити тільки після засвоєння попереднього. Під час навчання навичкам можна записувати всі окремі кроки, після чого рухатися ними.
Першоджерело: