A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №1 Голосіївського району м. Києва

Інформація щодо проходження комплексної оцінки

Інклюзивно-ресурсний центр №1 Голосіївського району м. Києва


Шановні батьки!

Прийом заяв на комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку відбувається у вівторок з 13:00 до 16:30 та у п'ятницю з 8:30 до 12:00

Для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини необхідно надати:

  • письмову заяву батьків (одного з батьків) або законних представників дитини (далі заява) та/або її особисту заяву (для дітей віком від 16 до 18 років) щодо проведення комплексної оцінки;
  • письмову згоди на обробку персональних даних дитини;
  • документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників;
  • свідоцтво про народження дитини;
  • індивідуальну програму реабілітації дитини з інвалідністю ( у разі інвалідності).

У разі, коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, додаються:

  • психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного навчального закладу;
  • зошити з рідної мови, математика, результати навчальних досягнень (для дітей, які здобувають загальну середню освіту), малюнки, інші творчі роботи дитини;
  • документи щодо додаткових обстежень дитини.

У разі, коли дитині з особливими освітніми потребами вже надавалася психолого-педагогічна допомога, до центру подаються:

  • попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки;
  • висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічної допомоги із зазначенням динаміки розвитку згідно з індивідуальною програмою розвитку.

Комплексна оцінка проводиться фахівцями інклюзивно-ресурсного центру індивідуально за такими напрямами:

  • оцінка фізичного розвитку дитини;
  • оцінка мовленнєвого розвитку дитини;
  • оцінка когнітивної сфери дитини;
  • оцінка емоційно-вольової сфери дитини;
  • оцінка освітньої діяльності дитини.

Соціальна історія "Як я пройшов комплексну оцінку"

Зазвичай невідомі, нові ситуації викликають у дітей і у дорослих людей, тривогу та страх. Перед походом до лікаря батьки зазвичай пояснюють дитині що буде відбуватись аби заспокоїти. 

Проходження комплексної оцінки в ІРЦ - нетипова ситуація, вона не зустрічається часто в житті і навіть дорослі не знають як пояснити дитині що буде відбуватись. Щоб знизити рівень тривоги дитини та забезпечити комфортну взаємодію з фахівцями, пропонуємо переглянути разом з дитиною соціальну історію, в якій ми детально описали кожен етап.
Правила роботи із соціальними історіями: 

1. Ознайомте дитину зі змістом історії за картинками (це можуть бути реальні фото або схематичні зображення).

2. Проговоріть послідовність зображених картинок та можливих дій. 

3. Пропонуйте дитині соціальні історії в той час, коли вона спокійна.

4. Використовуйте доступне для дитини мовлення. 

5. Переглядайте історію так часто, як необхідно дитині. 

Ефективність і універсальність метода «Соціальні історії» дає можливість вирішувати як соціальні, так і комунікативні завдання.
Для покращення соціалізації та формування комунікативних навичок можна використовувати метод Соціальних історій Керол Грей (Carol Grey).

 

Соціальна історія на комплексну оцінку автор: Шамсудінова Людмила.

 


Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора