Інформація про Інклюзивно-ресурсний центр
Інклюзивно-ресурсний центр №1 Голосіївського району м. Києва
Інклюзивно-ресурсний центр
Контент Інклюзивно-ресурсного центру як складової успіху
інклюзивного навчання
Директор Інклюзивно-ресурсного центру № 1
Голосіївського району міста Києва
Білецька Ірина Володимирівна
Інклюзивно-ресурсний центр № 1 Голосіївського району міста Києва
- Створений рішенням Київської міської ради VI сесії VIII скликання від 17.05.2018 № 814/4878 «Про створення інклюзивно-ресурсних центрів». Засновником ІРЦ є Київська міська рада
- Центр є комунальною установою, юридичною особою. Має власний статут, затверджений розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29.10.2018 № 1939
- Центр розпочав діяльність з 02 січня 2019 року
- Місцезнаходження Центру: проспект Академіка Глушкова, 41 Б
- Місцезнаходження філії Центру: проспект Голосіївський, 114 А
- Контактні телефони: 526-13-07; 258-00-56 (59)
Мета утворення ІРЦ
- Забезпечення права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи (далі - комплексна оцінка) та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.
Основні завдання та функції ІРЦ
Основними завданнями інклюзивно-ресурсного центру є:
1) проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб;
2) надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи;
3) консультування батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку;
4) забезпечення участі педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру:
у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами;
у семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну досвідом тощо;
5) залучення (у разі потреби) педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру під час засідань психолого-педагогічного консиліуму у спеціальних закладах загальної середньої освіти;
6) надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами:
дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти;
дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу;
7) визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі);
8) визначення рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти;
9) надання консультативної, психологічної допомоги батькам, іншим законним представникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання;
10) інформування громади про діяльність інклюзивно-ресурсного центру та взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями тощо;
11) ведення обліку осіб, які звернулися до інклюзивно-ресурсного центру, шляхом формування їх електронного переліку в АС “ІРЦ” за формою, визначеною додатком 1;
12) підготовка звітної та аналітичної інформації про результати діяльності інклюзивно-ресурсного центру.
Повна версія інформації про Інклюзивно-ресурсний центр з находиться за посиланням.
Розпорядження про затвердження Статуту №771 від 21.12.2022.pdf