Мапа сайту - Інклюзивно-ресурсний центр №1 Голосіївського району м. Києва
- Головна
-
Новини
- ІРЦ №1 та PsyUp — профільний захід для майбутніх фахівців психологічного та соціального спрямування КНУ імені Тараса Шевченка
- Захід для педагогів закладу дошкільної освіти з нагоди Міжнародного дня толерантності
- Міжнародний день незрячих. Як допомогти людині з порушеннями зору на вулиці чи в укритті
- 8 питань про дружбу, які варто обговорити з дитиною, щоб вберегти від маніпуляцій
- Ресурсна скриня – матеріали для дітей різного віку для того, щоб навчити розрізняти емоції, усвідомлювати та скеровувати
- Зустріч у рамках програми підтримки батьків дітей з особливими освітніми потребами "Розвиваємося разом з ІРЦ №1". Привчання до горщика
- Захід в ІРЦ №1 до Міжнародного дня толерантності
- Психологічна витривалість: що робити родині під час вимкненого світла
- Методичні основи психологічного супроводу батьків дітей з ООП: формування резильєнтності
- Семінар-практикум для працівників закладів дошкільної освіти «Безбар’єрність в освіті: законодавчо-нормативні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами»
- Корекційно-розвиткові заняття в ІРЦ №1
- Що робити, якщо моя дитина свариться з іншими?
- Співпрацювати з батьками чи опікунами, які категорично не визнають, що у їхньої дитини є труднощі
- Інтерв’ю на день народження: питання, які збережуть дитинство у пам’яті
- Як створити безпечне середовище, коли дитина починає повзати, вставати чи робити перші кроки
- Техніка проживання емоцій
- Інформаційний блок від фахівців ІРЦ №1. Підтримка учнів з дислексією
- Як надавати першу психологічну допомогу
- Міжнародний день боротьби з насильством і булінгом у закладах освіти
- Спільна справа проти тривоги: як посильні обов’язки допомагають дітям переживати стрес під час війни
-
Фото/відео галерея
- Хібукі-терапія в ІРЦ №1
- Корекційно-розвиткові заняття для дітей з особливими освітніми потребами
- Корекційно - розвиткові заняття для малюків
- Корекційно-розвиткові заняття з соціально-побутового орієнтування
- Підтримка осіб з особливими потребами
- Свята в ІРЦ №1
- Навчаємо та навчаємось щодня
- Співпраця
- Команда психолого-педагогічного супроводу
- Зустрічі для батьків дітей з особливими освітніми потребами у рамках програми «Розвиваємось разом з ІРЦ №1»
- Світлини
- Інформаційні флаєри
- Контакти
-
Інклюзивне навчання
-
Організація інклюзивного навчання в ЗЗСО
- Методичні рекомендації щодо надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу
- Про організацію роботи Інклюзивно-ресурсного центру Nº1 Голосіївського району м. Києва
- Методичні матеріали. Навчальні труднощі: попереджаємо і долаємо
- Про організацію освітнього процесу осіб з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти 117666-25 від 26.08.2025
- Про внесення змін до Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти
- Про організацію освітнього процесу осіб з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти 117666-25 від 26.08.2025
- Про внесення змін у методичні рекомендації щодо окремих питань здобуття освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні», наказ МОН № 1162 від 20 серпня 2025 року
- Методичні рекомендації щодо запровадження бербарʼєрності освітніх послуг у закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), вищої освіти
- Про затвердження переліку навчальних посібників для осіб з особливими освітніми потребами, що пройшли апробацію у 2025 році
- Про організацію роботи Інклюзивно-ресурсного центру Nº1 Голосіївського району м. Києва
- Наказ №28 Про організацію роботи Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва
- Зміни до Наказу МОН України від 23.04.2018 року №414 "Про затвердження Типового переліку допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються у закладах освіти"
- Навчально-методичні посібники для педагогічних працівників, які працюють з учнями з особливими освітніми потребами
- Наказ №20 Про організацію роботи Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва
- Застосування професійного стандарту «Вчитель закладу загальної середньої освіти»: методичні рекомендації
- “Щоб школа насправді стала місцем безпеки та сили”: для освітян створили порадник “Травмачутливість у школі”
- Щодо організації освітнього процесу осіб з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році
- Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти
- Наказ №49 Про організацію роботи Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва
- Наказ №39 Про організацію роботи Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва
-
Організація інклюзивного навчання в ЗДО
- Про організацію роботи Інклюзивно-ресурсного центру Nº1 Голосіївського району м. Києва
- Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти
- Щодо організації дошкільної освіти у 2025-2026 році лист МОН від 28.08.2025
- Про внесення змін до Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти
- Перелік нормативних документів, що регулюють діяльність закладів дошкільної освіти у 2025/2026 н.р.
- Лист МОН України № 1/17201-25 від 18.08.2025 року щодо організації дошкільної освіти дітей з ООП
- Інклюзія. Путівник для вихователя в закладі дошкільної освіти
- Методичні рекомендації щодо запровадження бербарʼєрності освітніх послуг у закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), вищої освіти
- Зміни до організації діяльності закладів дошкільної освіти з 1 вересня 2025 року: формування груп
- Про організацію роботи Інклюзивно-ресурсного центру Nº1 Голосіївського району м. Києва
- Наказ №28 Про організацію роботи Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва
- Зміни до Наказу МОН України від 23.04.2018 року №414 "Про затвердження Типового переліку допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються у закладах освіти"
- Наказ №20 Про організацію роботи Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва
- Парціальна програма для дітей середнього дошкільного віку "Дбаємо про емоції — мову серця"
- Наказ №49 Про організацію роботи Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва
- Ефективні форми роботи з дітьми в укритті
- Рекомендації щодо роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти
- Наказ №39 Про організацію роботи Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва
- Щодо організації освітнього процесу в 2024/2025 навчальному році у закладах дошкільної освіти
- Методичні рекомендації щодо запровадження безбарʼєрності освітніх послуг у закладах дошкільної освіти
- Про організацію роботи Інклюзивно-ресурсного центру Nº1 Голосіївського району м. Києва
- Про організацію роботи Інклюзивно-ресурсного центру Nº1 Голосіївського району м. Києва
- Наказ №28 Про організацію роботи Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва
- Внесено зміни до Положення про інклюзивно-ресурсний центр
- Наказ №39 Про організацію роботи Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва
- Лист МОН №1/13007-24 від 22.07.2024 “Про методичні рекомендації щодо соціалізації та інтеграції дітей внутрішньо переміщених осіб у громадах”
- «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2023/2024 навчальному році», лист МОН № 1/12702-23 від 24 серпня 2023 року
- Лист МОН України від 06.09.2022 № 1/10258-22 "Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році"
- Лист Міністерства освіти і науки України від 10.08.2022 № 1/9105-22
- ПРО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ КАТЕГОРІЙ (ТИПОЛОГІЇ) ОСВІТНІХ ТРУДНОЩІВ У ОСІБ З ООП ТА РІВНІВ ПІДТРИМКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
- Лист МОН № 1/23101-21 від 29.12.2021 "Про методичні рекомендації для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти щодо встановлення категорій (типів) особливих освітніх потреб (труднощів) та ви
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в спеціальних закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році
- Про затвердження Положення про спеціальну школу та Положення про навчально-реабілітаційний центр
- Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр (Із змінами)
- Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти
- Наказ №429 від 23.06.2020 Про затвердження Класифікатора соціальних послуг
- Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами
- Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 квітня 2018 року № 414
- Про затвердження Порядку створення груп подовженого дня у державних і комунальних закладах загальної середньої освіти
-
Організація інклюзивного навчання в ЗЗСО
- Інформація про Інклюзивно-ресурсний центр
- Адміністрація та педагогічний колектив
- Інформація щодо проходження комплексної оцінки
- Мережа закладів освіти Голосіївського району м. Києві
- Система автоматизованої роботи Інклюзивно-ресурсний центрів
- Корисна інформація для батьків осіб з особливими освітніми потребами
- Корисна інформація для фахівців
- Поради та корисні розробки від фахівців ІРЦ №1
- Відео
- Вебінари від фахівців (консультантів) ІРЦ №1 та залучених фахівців




