Мапа сайту - Інклюзивно-ресурсний центр №1 Голосіївського району м. Києва
- Головна
-
Новини
- Рекомендації щодо роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти
- Участь у засіданні команди психолого-педагогічного супроводу
- 23 практичних пункти про агресію дітей різного віку + список книг
- Форум інноваційних ідей в дошкіллі
- Участь у засіданні команди психолого-педагогічного супроводу
- Круглий стіл «Мистецтво жити: реалії та перспективи»
- Всесвітній День ментального здоров'я
- Форум практичних психологів закладів освіти
- Участь у засіданні команди психолого-педагогічного супроводу
- “Що до війни було нормою, тепер може травмувати дитину”: як вихователям підтримувати дошкільнят з ознаками психологічної травми
- Участь у засіданні команди психолого-педагогічного супроводу
- Як діяти вчителям у разі оголошення повітряної тривоги: алгоритм від МОН
- Участь у засіданні команди психолого-педагогічного супроводу
- Сенсорні стратегії та активності SEB-підхід. Марина Крісов та Свєта Ревич
- Участь у засіданні команди психолого-педагогічного супроводу
- До уваги вчителів закладів загальної середньої освіти, вчителів-логопедів, дефектологів, практичних психологів, які працюють зі здобувачами початкової освіти з особливими мовленнєвими потребами
- Участь у засіданні команди психолого-педагогічного супроводу
- Готові до свята осені? 9 простих ідей для натхнення
- Небезпеки TikTok: що мають знати батьки про популярну мережу?
- Дизайн-мислення на уроках: що це таке та навіщо школам?
- Фото/відео галерея
- Контакти
-
Інклюзивне навчання
-
Організація інклюзивного навчання в ЗЗСО
- Наказ №39 Про організацію роботи Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва
- Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами
- «Про організацію освітнього процесу та структуру 2024/2025 року», лист Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради
- До уваги закладів освіти!
- Наказ про організацію роботи Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району міста Києва
- «Про проведення першого уроку», лист МОН № 1/12816-23 від 28 серпня 2023 року
- ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ 2023/2024 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
- Методичні рекомендації щодо організації безпечного освітнього середовища для осіб з ООП
- «Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні», постанова КМУ № 782 від 28 липня 2023 року
- Про завершення воєнного 2022/2023 навчального року
- Наказ Інклюзивно-ресурсного центру №1 від 03.01.2023 №20 "Про організацію роботи Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва"
- ПРО ДЕЯКІ ПИТАННЯ ВИДАЧІ ДОКУМЕНТІВ ПРО ЗАГАЛЬНУ СЕРЕДНЮ ОСВІТУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ
- Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 і від 15 вересня 2021 р. № 957
- Про освітні програми
- ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ОКРЕМИХ ПИТАНЬ ЗАВЕРШЕННЯ 2021/2022 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
- ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ
- ПРО ДЕЯКІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗДОБУТТЯ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ТА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ
- ЩОДО ЗАРАХУВАННЯ ДО 1-ГО КЛАСУ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ОСВІТНІХ ТРУДНОЩІВ І РІВНЯ ПІДТРИМКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
- Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти
-
Організація інклюзивного навчання в ЗДО
- Рекомендації щодо роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти
- Наказ №39 Про організацію роботи Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва
- Щодо організації освітнього процесу в 2024/2025 навчальному році у закладах дошкільної освіти
- Методичні рекомендації щодо запровадження безбарʼєрності освітніх послуг у закладах дошкільної освіти
- Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ОСВІТНІХ ТРУДНОЩІВ ТА РІВНІВ ПІДТРИМКИ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ТА ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
- Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти
- Наказ №39 Про організацію роботи Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва
- Лист МОН №1/13007-24 від 22.07.2024 “Про методичні рекомендації щодо соціалізації та інтеграції дітей внутрішньо переміщених осіб у громадах”
- «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2023/2024 навчальному році», лист МОН № 1/12702-23 від 24 серпня 2023 року
- Лист МОН України від 06.09.2022 № 1/10258-22 "Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році"
- Лист Міністерства освіти і науки України від 10.08.2022 № 1/9105-22
- ПРО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ КАТЕГОРІЙ (ТИПОЛОГІЇ) ОСВІТНІХ ТРУДНОЩІВ У ОСІБ З ООП ТА РІВНІВ ПІДТРИМКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
- Лист МОН № 1/23101-21 від 29.12.2021 "Про методичні рекомендації для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти щодо встановлення категорій (типів) особливих освітніх потреб (труднощів) та ви
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в спеціальних закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році
- Про затвердження Положення про спеціальну школу та Положення про навчально-реабілітаційний центр
- Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр (Із змінами)
- Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти
- Наказ №429 від 23.06.2020 Про затвердження Класифікатора соціальних послуг
- Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами
- Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 квітня 2018 року № 414
- Про затвердження Порядку створення груп подовженого дня у державних і комунальних закладах загальної середньої освіти
- Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 квітня 2018 року № 414
- Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних групах закладів дошкільної освіти
- Про затвердження Порядку комплектування дошкільних навчальних закладів (груп) компенсуючого типу
- Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечує здобуття дошкільної освіти у 2019-2020 н.р.
-
Організація інклюзивного навчання в ЗЗСО
- Інформація про Інклюзивно-ресурсний центр
- Адміністрація та педагогічний колектив
- Інформація щодо проходження комплексної оцінки
- Мережа закладів освіти Голосіївського району м. Києві станом на 01.03.2024 р.
- Система автоматизованої роботи Інклюзивно-ресурсний центрів
- Корисна інформація для батьків осіб з особливими освітніми потребами
- Корисна інформація для фахівців
-
Поради та корисні розробки від фахівців ІРЦ №1
- Поради та корисні розробки від вчителів-логопедів ІРЦ №1
- Поради та корисні розробки від практичних психологів ІРЦ № 1
- Поради та корисні розробки від вчителів-дефектологів ІРЦ №1
- Поради та корисні розробки від вчителів-реабілітологів ІРЦ №1
- Поради та корисні розробки від соціального педагога ІРЦ №1
- Етапи розвитку мовлення у дітей від 1 до 5 років
- Відео
- Вебінари від фахівців (консультантів) ІРЦ №1 та залучених фахівців