A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №1 Голосіївського району м. Києва

Ігри і вправи на розвиток емпатії

Дата: 22.07.2024 08:40
Кількість переглядів: 126

Фото без опису


ІГРИ І ВПРАВИ НА РОЗВИТОК ЕМПАТІЇ

"Сніжний ком"

Мета: дозволяє дітям швидше запам'ятати імена один одного, встановити контакт.

Хід гри: Перший учасник (наприклад, зліва від ведучого) називає своє ім'я. Наступний повторює його, потім називає своє. І так по колу. Вправа закінчується, коли перший учасник назве по іменах всю групу.

«Ласкаве ім'я»

Мета: вправа так само дозволяє дітям запам'ятати імена один одного, сприяє створенню комфортної обстановки для кожного учасника.

Інструкція: «Згадайте, як вас ласкаво кличуть вдома. Ми будемо кидати один одному м'ячик. І той, до кого м'ячик потрапить, називає одне або кілька своїх ласкавих імен. Крім того, важливо запам'ятати, хто кожному з вас кинув м'ячик. Коли всі діти назвуть свої ласкаві імена, м'ячик піде у зворотний бік. Тепер потрібно постаратися не переплутати і кинути м'яч тому, хто в перший раз кинув його вам, а крім того, вимовити його ласкаве ім'я ».

«Опиши друга»

Мета: розвиток спостережливості і вміння описувати зовнішні деталі.

Хід гри: вправа виконується в парах (одночасно всіма учасниками). Діти стоять спиною один до одного і по черзі описують зачіску, одяг і обличчя свого партнера. Потім опис порівнюється з оригіналом і робиться висновок про те, наскільки дитина точна.

"Мій настрій"

Мета: розвиток вміння описувати свій настрій, розпізнавати настрій інших, стимулювання емпатії.

Хід гри: Дітям пропонується розповісти іншим про свій настрій: його можна намалювати, можна порівняти з будь-яким кольором, тваринами, фізичним станом, показати його в русі. Все залежить від фантазії і бажання дитини.

«Тиха розмова»

Мета: формування вміння передавати певний смисловий зміст невербальним способом.

Хід гри: Учасники сідають в коло. Завдання - невербально сказати задану фразу партнеру (яку дорослий попередньо шепнув дитині на вушко). Кожен по черзі виконує завдання без слів. Решта спостерігають і визначають «загадану» фразу.

Джерело: Дитячий психолог


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора