Ключові принципи РВ в природних контекстах
☀️Ключові принципи РВ в природних контекстах:
1. Немовлята і діти молодшого віку найкраще навчаються на основі повсякденного досвіду і у взаємодії зі знайомими людьми в звичних умовах.
2. Всі сім’ї за наявності необхідної підтримки і ресурсів можуть сприяти навчанню і розвитку своїх дітей.
3. Основна роль медіатора випадку в РВ полягає у роботі з членами сім’ї та особами, які здійснюють догляд за дитиною (педагогами, нянями і т. д.), для надання їм підтримки в реалізації життєвих проектів дитини.
4. Процес РВ, починаючи з перших контактів до переходу в інші послуги, повинен бути динамічним, індивідуалізованим і відображати життєві пріоритети дитини та членів сім’ї, їхній стиль навчання і культурні переконання.
5. Цілі Індивідуального плану надання послуги сім’ї повинні бути функціональними і ґрунтуватися на потребах дітей і сімей, а також на встановлених ними пріоритетах.
6. Пріоритети, потреби та інтереси сім’ї найкращим чином задовольняються медіатором випадку РВ, який представляє трансдисциплінарну команду і отримує від неї підтримку.
7. Допомога маленьким дітям і членам їхніх сімей повинна ґрунтуватися на чітких принципах, перевіреній практиці, найкращих наявних дослідженнях, відповідних законах і положеннях.
📘(Workgroup on Principles and Practices in Natural Environments, 2008)