МОН визначило основні компоненти “здорової школи”
Заступниця міністра освіти і науки Віра Рогова презентувала модель “здорової школи”, яка має допомогти підтримати здоров’я школярів.
Це вона зробила під час першого дня всеукраїнського форуму “Україна 30. Здорова Україна”.
Модель здорової школи передбачає 8 компонентів:
- Інклюзивний та безпечний освітній простір;
- Навчання піклуванню про своє здоров’я та здоров’я навколишніх;
- Нові уроки фізкультури;
- Здорове харчування та формування здорових звичок харчування у дітей;
- Медичний працівник в школі допомагає піклуватися про себе та супроводжує тих, хто має проблеми зі здоров’ям;
- Шкільний психолог підтримує у складних ситуаціях та дбає про добробут у школі;
- Вчителі ведуть здоровий спосіб життя та є прикладом для учнів та учениць;
- Залучення сімей та громади в реалізацію програми здорової школи.
На основі цих вісьмох напрямів міністерство розробляє дорожню карту здорової школи.
Розповідаючи про компоненти “здорової школи”, представниця МОН зазначила, що за попередній рік оновили кухонне обладнання в 1809 школах України.
“На превеликий жаль, 30 років ніхто не помічав цієї проблеми, хоча всі знали, що те харчування не якісне, а те обладнання сьогодні абсолютно не сучасне. І за минулий рік уже оновилися у нас 1809 шкіл, які уже мають сучасне обладнання, які уже підготували собі кухарів”, – сказала Рогова.
Першоджерело: https://nus.org.ua/news/mon-vyznachylo-osnovni-komponenty-zdorovoyi-shkoly/