Команда психолого-педагогічного супроводу
Системність роботи команди психолого-педагогічного супроводу, коли кожна дія та стратегія члена команди відповідають не лише меті окремого спеціаліста, а й є засобом реалізації загальної мети психолого-педагогічного супроводу дитини – важлива умова забезпечення якісного інклюзивного навчання. Тому фахівці ІРЦ №1 залучаються до засідань команд супроводу закладів освіти. Основна мета нещодавньої зустрічі з представниками школи І-ІІІ ступенів №58 Шевченківського району м. Києва – моніторинг виконання індивідуальної програми розвитку з метою визначення динаміки розвитку дитини; моніторинг динаміки результатів навчальної, виховної і корекційно-розвиткової роботи.
Дякуємо колегам за співпрацю на шляху до створення ефективного інклюзивного середовища!
#UAразом