A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №1 Голосіївського району м. Києва

Методичні рекомендації «Про забезпечення якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за результатами дослідження ECERS-3»

Дата: 17.10.2022 10:02
Кількість переглядів: 76

Фото без опису


На виконання наказу Міністерства освіти і науки від 07.07.2022 № 615 «Про затвердження звіту за результатами основного етапу польового дослідження оцінки якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за методикою ECERS-3» пропонуємо ознайомитися та використовувати в роботі Методичні рекомендації з питань забезпечення якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за результатами дослідження ECERS-3.

Методичні рекомендації докладно висвітлюють результати дослідження  важливих аспектів ефективного функціонування ЗДО, надають роз’яснення та практичні рекомендації щодо підвищення якості освітнього простору. 

Використання міжнародної методики «Шкала оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти (ECERS-3)» дало змогу побачити умови, що забезпечують якість освітнього процесу в ЗДО відповідно до міжнародних показників, та їх відповідність чинним пріоритетам у сфері розвитку дошкільної освіти в Україні.

Матеріали будуть корисними для фахівців усіх рівнів дошкільної галузі освіти та освітянської громади загалом, адже детально висвітлюють важливі аспекти ефективного функціонування ЗДО: простір і вмеблювання; повсякденні практики особистого догляду; мовлення та грамотність; види навчально-пізнавальної діяльності; взаємодія; структурування програми, які окреслюють та узагальнюють умови забезпечення рівного доступу до якісної дошкільної освіти всіх дітей раннього та дошкільного віку. 

Більш детальна інформація про результати проведеного дослідження представлені у звіті. (О23 Звіт за результатами основного етапу польового дослідження оцінки якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за методикою ECERS-3 / кол. авт. : О. Косенчук (осн. автор), Т. Піроженко (осн. автор), Н. Бахмат, О. Венгловська, Н. Гавриш, Х. Ковкрак, Ю. Косенчук, Л.Куземко, С. Нерянова, А. Регент, Н. Тарнавська [за ред О. Косенчук, Т.Піроженко] / Український інститут розвитку освіти. Київ: УІРО, 2022. 117 с.)

Для детального ознайомленням з особливостями впровадження методики ECERS-пропонуємо переглянути серію вебінарів на офіційних сайтах Міністерства освіти і науки України та державної установи «Український інститут розвитку освіти». 

Джерело: 

https://uied.org.ua/metodychni-rekomendacziyi-pro-zabezpechennya-yakosti-osvitnogo-proczesu-v-zakladah-doshkilnoyi-osvity-za-rezultatamy-doslidzhennya-ecers-3/


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора