А як щодо гри?
А як щодо гри?
Головна задача ігор та занять – підвищити залученість дитини до світу навколо неї. Але досить часто можна почути, що гра для дітей з особливими потребами – це складна задача. Адже вони можуть відчувати труднощі не тільки з обробкою сенсорної інформації, але й з пасивним та активним мовленням, моторними навичками тощо. Це неминуче призводить до того, що дітям важко брати участь у грі, особливо, яку організовує сам дорослий, розуміти її хід, прилаштовуватись до умов та правил.
Наприклад: батьки саджають дитину на гойдалку на дитячому майданчику, а вона починає голосно кричати. Більшість батьків одразу заберуть дитину з гойдалки й, можливо, ще довго не повернуться до неї. А якщо при наступній спробі буде така сама ситуація – є велика ймовірність того, що про гойдалку можна забути надовго. Як же цього уникнути?
Пропонуємо Вам декілька порад (розроблені з використанням матеріалу Тари Делані).
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Самороковська Оксана
#UAразом