Зніміть напруженість та роздратованість у класі. Ресурсна вправа
Якщо ви бачите, що учні напружені, роздратовані, краще зробити невелику паузу і зробити вправу для двох ресурсних каналів – фізіології та уяви.
Усі встають і починають тягнутися руками вгору і в сторони. При цьому починаємо голосно позіхати, гучно видихаючи та промовляючи при видиханні звук «А-а-а», вивільняючи легені. Спочатку це буде штучно, але за хвилину вмикнеться справжнє позіхання, що буде свідчити про розслаблення.
Після цього кожен учень бере свою пляшечку з водою і вчитель каже: «Уявіть, що ми опинились у чарівному магазині, де продають воду, яка має унікальні властивості. Уявіть, що вода, яку ви зараз тримаєте в руках наповнена тим, що ви зараз найбільше потребуєте. Для когось – сміливістю, для когось – уважністю, для когось – добрим настроєм.
Оберіть, яка вода вам зараз найбільше потрібна, відкрийте свою пляшечку і зробіть кілька ковтків, відчуваючи як разом з водою ви наповнюєтесь тим, про що подумали».
Джерело: Центр Інноваційної Освіти «Про.Світ»