Тренінг «Впровадження рекомендацій Інклюзивно-ресурсного центру в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами: практичні кейси»
На етапі співпраці із педагогами закладів освіти наші фахівці продовжують тренінг за темою «Впровадження рекомендацій Інклюзивно-ресурсного центру в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами: практичні кейси». Зустрілись з закладами дошкільної освіти № 61, 121, 667, 221, 285 та початковою школою «Барвінок» з підрозділом «Дошкільна освіта». Працювали й розбирали кейси - навчальні матеріали, в яких сформульовано практичні проблеми, що передбачають колективний або індивідуальний пошук їх вирішення. Акцент навчання був направлений не тільки на оволодіння готовими знаннями, але і на співтворчість того, хто викладає, і того, кого навчають. Також акцентувалось на тому, що результатом застосування цієї форми організації навчання є не тільки знання, а й навички професійної діяльності. Адже кейс - метод виступає як спосіб мислення педагога, оновлює його творчий потенціал і дозволяє індивідуально підходити до кожної дитини з ООП.
Також проаналізували та обговорили питання про те, як батькам давати раду дітям з особливими освітніми потребами під час війни та підтримувати психологічний стан і навчальні досягнення їх дитини.
#UAразом