Як зарадити дитині, що пережила травмуючі події?
Психологиня Кейтлін Бічборд радить:
"Ефективний спосіб полегшити можливі стресові фактори – переконатися, що кожна дитина має можливість висловити свої потреби та занепокоєння.
Створення розпорядку дня та правил поведінки в класі передбачають послідовність, що передає відчуття безпеки та стабільності. Це забезпечує передбачуваність, яка дає учням знати, що і коли станеться. Встановлюючи правила та розпорядки враховуйте побажання дітей.
Спільне створення норм у класі дозволяє всім учням, включаючи тих, хто зазнав травми, мати право голосу у формуванні простору, який формує відчуття безпеки.
Згідно з дослідженням, проведеним Pennebaker, Kiecolt-Glaser & Glaser, «прості розмови про наші проблеми та обмін емоціями з кимось, кому ми довіряємо, можуть значно зменшити негативний вплив стресу, зміцнити нашу імунну систему та пом'якшити фізичне та емоційне потрясіння.”
Варто більше говорити з учнями про психічне благополуччя, тому що відсутність спілкування перешкоджає створенню зв’язків. Спілкування допомагає людям впоратися з душевним болем. Це також дозволяє педагогу продемонструвати дітям нові способи передати свої почуття."
Переклад: 'Creating Safe Environments for Students Recovering from Trauma' by Cathleen BeachBoard