A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №1 Голосіївського району м. Києва

Як зарадити дитині, що пережила травмуючі події?

Дата: 22.06.2022 11:27
Кількість переглядів: 62

Фото без опису


Психологиня Кейтлін Бічборд радить:
 

"Ефективний спосіб полегшити можливі стресові фактори – переконатися, що кожна дитина має можливість висловити свої потреби та занепокоєння.
Створення розпорядку дня та правил поведінки в класі передбачають послідовність, що передає відчуття безпеки та стабільності. Це забезпечує передбачуваність, яка дає учням знати, що і коли станеться. Встановлюючи правила та розпорядки враховуйте побажання дітей.
Спільне створення норм у класі дозволяє всім учням, включаючи тих, хто зазнав травми, мати право голосу у формуванні простору, який формує відчуття безпеки.

Згідно з дослідженням, проведеним Pennebaker, Kiecolt-Glaser & Glaser, «прості розмови про наші проблеми та обмін емоціями з кимось, кому ми довіряємо, можуть значно зменшити негативний вплив стресу, зміцнити нашу імунну систему та пом'якшити фізичне та емоційне потрясіння.”
Варто більше говорити з учнями про психічне благополуччя, тому що відсутність спілкування перешкоджає створенню зв’язків. Спілкування допомагає людям впоратися з душевним болем. Це також дозволяє педагогу продемонструвати дітям нові способи передати свої почуття."


 

Переклад: 'Creating Safe Environments for Students Recovering from Trauma' by Cathleen BeachBoard


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора