Яких порад потребують учителі в спілкуванні з дітьми в умовах війни – запрошуємо педагогів узяти участь у опитуванні
Взаємини педагогів і дітей завжди мають базуватися на підтримці й допомозі. Однак повномасштабна війна додала ряд складнощів у таке спілкування й викликала велику кількість запитань, на які важко відповісти як дітям, так і дорослим. Учні можуть зачіпати настільки глибокі та чутливі теми, що нелегко відразу зорієнтуватися й підібрати потрібні слова. Наприклад, “Коли я побачу тата/маму?” або “Коли закінчиться війна?”.
Щоб допомогти педагогам напередодні нового навчального року, “Нова українська школа” готує матеріал із порадами для вчителів від психологів.
Тому просимо педагогів поділитися своїм досвідом і розповісти, у яких темах і запитаннях під час взаємодії з учнями в умовах повномасштабної війни вам потрібні підказки.
Для цього просимо виділити 5-10 хвилин і відповісти на питання в анкеті:
Опитування повністю анонімне. Редакція не збирає персональні дані й електронні адреси.
- Про що вас найчастіше запитують учні під час повномасштабної війни?
- На які запитання вам складно підбирати слова?
- На які теми вам складно говорити з дітьми, знайти потрібні слова або ж ви почуваєтеся не достатньо компетентними (можливо, тема втрати рідних, евакуації, вибухів тощо)?
- У яких ситуаціях вам не вистачає підказок щодо того, як підтримати чи заспокоїти учнів?
- У чому ще ви потребуєте допомоги під час спілкування з учнями? (за потреби, можете додати інші приклади, коментарі тощо).
Титульне фото: 24 Канал
Джерело: НУШ