A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №1 Голосіївського району м. Києва

Мотивація — не гарантія успіху: як навчити учнів докладати зусилля

Дата: 31.01.2025 12:16
Кількість переглядів: 29

Фото без опису


Коли йдеться про мотивацію учнів, виникає запитання: чи вистачає лише одного бажання для успіху? У статті «Student Motivation Is a Perennial Concern. What Are We Missing?», опублікованій на EdWeek у січні 2025 року, Ларрі Ферлаззо (Larry Ferlazzo) розкриває причини, чому учні знижують зусилля навіть за наявної мотивації. Автор статті – вчитель англійської мови та соціальних наук у Luther Burbank High School, Сакраменто, Каліфорнія. Написав або долучився як редактор до12 книг, серед яких «Helping Students Motivate Themselves: Practical Answers To Classroom Challenges», «The ESL/ELL Teacher’s Survival Guide» та «Building Parent Engagement In Schools».

Учні зазвичай бажають успішного майбутнього, але здійснюють недостатньо зусиль. Це можна порівняти з дорослими, які хочуть змінити свої звички або схуднути, але рідко дотримуються цілей.

Одна з причин – відсутність досвіду успіху. Учні можуть виконувати завдання довгий час, але не отримувати бажаних результатів. Зміни звичок також потребують довгострокової роботи.

Ферлаззо наводить кілька рекомендацій, які можуть допомогти учням ставати успішними:

  • Пояснюйте користь навчання: Вказуйте, як знання застосовуються в житті.

  • Встановлюйте поступові цілі: Маленькі кроки створюють чуття прогресу.

  • Залучайте учнів до відповідальності: Ролі в класі зміцнюють впевненість.

  • Відзначайте успіхи: підкреслюйте зроблені зусилля і хваліть за них. 

  • Надавайте конкретний зворотний зв’язок: Прикладом може слугувати: «Сьогодні ти зробив завдання швидше і впевненіше».

Мотивація не є гарантією результату. Потрібно зосередитися на «мистецтві маленьких кроків» і допомагати учням відчувати смак успіху, підкреслюючи результати їхніх зусиль.

Джерело: Освіта Нова


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора