Елементи нейрокорекції у роботі з дітьми в закладі освіти
Однією із найважливіших умов успішної інклюзивної освіти – є розуміння педагогами індивідуальних потреб дітей з особливими освітніми потребами. Лише за таких чинників можливе забезпечення умов навчання, за яких дитина почуватиметься комфортно, а її навчання буде успішним та ефективним.
Комплексна підтримка та допомога сприяє успішній адаптації в освітнє середовище дітей з особливими освітніми потребами та перебігу ефективного освітнього процесу. Для цього педагогам закладів освіти важливо мати у своєму арсеналі різноманітні методики. Тому фахівці ІРЦ №1 намагаються сприяти організації та проведенню навчання для педагогів з різних тем.
Разом із неймовірною командою середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №186 розглянули можливості впровадження елементів нейрокорекції у роботу з дітьми в закладі освіти. Обговорили теоретичний блок, виконали практичні вправи для вдосконалення набутих навичок.
Сподіваємось на успішне впровадження педагогами отриманого досвіду у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
Спікери заходу: Оропай Катерина Володимирівна, Лисенко Анастасія Олександрівна та Козак Світлана Миколаївна - фахівці (консультанти) ІРЦ №1 Голосіївського району м. Києва
#UAразом