Розвиток емоційного інтелекту у школярів: поради педагогам
Питання розвитку емоційного інтелекту школярів з кожним роком стає дедалі актуальнішим. Емоційний інтелект визначається як «здатність сприймати і розуміти емоційні прояви особистості, керувати емоціями на основі інтелектуальних процесів».
Фахівці Українського інституту розвитку освіти підготували для шкільних педагогів практичний порадник «Упровадження компонентів розвитку емоційного інтелекту в учнівства».
У пораднику висвітлено особливості розвитку компонентів емоційного інтелекту здобувачів загальної середньої освіти, зокрема, на прикладі впровадження соціально-емоційного та етичного навчання (СЕЕН).
Також у пораднику презентовано змістово-методичне забезпечення, інформаційні ресурси та інструменти викладання соціально-емоційного та етичного навчання.
Окрім того, надано інструкції щодо організації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти з орієнтацією на емоційний інтелект, що забезпечить умови для формування здатності та готовності учнів і учениць діяти відповідно до системи власних цінностей, будувати гармонійні стосунки з собою, оточуючими та навколишнім середовищем.
Практичний порадник може становити інтерес для тих, кого цікавить питання оволодіння навичками стійкості за допомогою відповідних травмоорієнтованих практик.
Учителі можуть використати порадник «Упровадження компонентів розвитку емоційного інтелекту в учнівства».
Джерело: https://osvita.ua/school/method/89418/