Рекомендації стосовно того, як обговорити з дитиною той контент, що вона бачить в мережі
Рекомендації стосовно того, як обговорити з дитиною той контент, що вона бачить в мережі
ТОРІС 3:
Як побудувати розмову з дитиною стосовно контенту, який вона бачить в інтернеті?
- Цікавтесь у дитини, що вона знаходить для себе корисного в мережі, які ресурси відвідує, на яких сайтах шукає інформацію
- Створіть вдома маленьку медіаплатформу, коли ви збираєтесь всією родиною та обговорюєте думки стосовно новин світу
- У різних життєвих ситуаціях робіть акцент на визначенні з дитиною, що є “факт”, а що - “думка людини”
- Наводьте дітям приклади дезінформації, коли переглядаєте новини чи інформаційні ресурси
- Запитайте в дитини, чи усвідомлює вона, що інформація, яку вона поширює в мережі, може бути неправдивою та нести наслідки для неї та її близьких
- Нагадуйте дитині, що більшість фото та відео матеріалів, реклами та блогів - це спосіб заробітку людей в інтернеті.
Все, що ми бачимо в мережі - це чиясь робота за яку людина отримала гроші
- Зі старшими дітьми дискутуйте щодо оцінки інформації. Нагадуйте, що важливо зробити крок назад і оцінити, які факти є в такому посланні
- Спонукайте дитину використовувати декілька різних інформаційних платформ та шукати перевірені дані самостійно
Важливо пам’ятати, що інтернет працює таким чином, що підкидає нам інформацію, контент, товари згідно з нашими вподобаннями - те що ми найчастіше шукаємо в пошуковій системі. Таким чином коло інформації звужується до декількох джерел - а вони не гарантують правдивість
За підтримки Академія Української Преси
#stop_sexтинг
#тиждень_протидії_дезінформації