Середовище для веселого, комфортного та ефективного навчання осіб з ООП
Сьогодні поговоримо про позитивне середовище для веселого, комфортного та ефективного навчання осіб з ООП.
Уявіть свою реакцію на дії дитини, яка намагається вхопити матеріал для заняття. Без найменших роздумів ми одразу забираємо ці матеріали, щоб повернути собі контроль над ними. Однак саме таке фізичне втручання і призводить до того, що дитини ще активніше бажає отримати контроль над ситуацією. А потім ми одразу вимагаємо від дитини повного виконання поставлених умов гри чи завдання; не звертаємо увагу на навколишнє середовище (зайві звуки, відволікаючі речі тощо), на реакції дитини. Як результат – зовсім не вибудовується співпраця. Що ж робити?
Пропонуємо Вам короткі рекомендації (розроблені з використанням матеріалу Рона Ліф та Джона Макекєна).
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Самороковська Оксана
#UAразом