A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №1 Голосіївського району м. Києва

П’ятиденне навчання краще підходить дітям з високою шкільною успішністю: дослідження

Дата: 13.02.2024 15:57
Кількість переглядів: 77

Фото без опису


П’ятиденне навчання, на думку дослідників, краще підходить дітям з високою шкільною успішністю, обдарованим та високою мотивацією до навчання. Натомість тим же, для кого заняття — це велике напруження, потрібен відпочинок. І чотириденне навчання навпаки підвищує їхню мотивацію. 

Про це йдеться у дослідженні американських вчених.

Вчені дослідили вплив чотириденного робочого тижня на успішність учнів, адже понад 2100 шкіл у 26 штатах навчаються саме так. Дослідники очікували прогалин у знаннях, але нічого такого не сталося. У роботі «Вплив чотириденного шкільного тижня на ранні початкові досягнення», яку опублікували наприкінці 2023 року, вони стверджують, що не знайшли статистично значущих доказів шкідливого впливу чотириденного навчального тижня на досягнення учнів. А для деяких найбільш вразливих груп дітей (учні з економічно незахищених родин, діти з особливими освітніми потребами, ті, хто нещодавно приїхав до країни та лише опановує англійську мову, ті, хто має знання та навички нижче середнього рівня) помітили навіть покращення. Хоча вважається, що втрата доступу до школи є проблематичною для учнів групи ризику.

П’ятиденне навчання, на думку дослідників, краще підходить обдарованим дітям. Таким школярам у школах США зазвичай пропонують поглиблені заняття, додаткові студії, участь у різноманітних конкурсах та позашкільних заходах. Для тих, кому навчання в радість, більше спілкування з учителями йде на користь. 

Джерело: Освіторія


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора