Наочність для дітей
Ефективність процесу навчання багато в чому визначається тим, чи спирається засвоєння понять на знання конкретних фактів, наявність уявлень дитини про ті предмети, явища, процеси, які дані поняття відображають, що сприяє правильному розумінню законів природи людського суспільства. Тому під час роботи з дитиною дуже важливо використовувати наочність.
На сучасному етапі розвитку дидактики наочність можна визначити як принцип навчання, який ґрунтується на показуванні конкретних предметів, явищ, процесів, моделей або їх образних відтворень.
За допомогою пояснень, прикладів можна створити уявлення про те чи інше поняття, тобто можна навчати наочно, спиратись на ті ж образи, уявлення, дії, які є в особистому досвідідитини. Це дозволяє говорити про наочність словесну і предметну (https://studfile.net/preview/5189195/page:28/) .
Пропонуємо Вам декілька варіантів наочності для самостійної роботи з дитиною вдома (розроблено на сайті canva.com).
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Самороковська О.О.