A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №1 Голосіївського району м. Києва

“Абетка для директора”: основні методи самооцінювання якості освіти

Дата: 15.02.2023 16:48
Кількість переглядів: 14


Державна служба якості освіти поділилася посиланням на порадник “Абетка для директора” і нагадала: щоб оцінити стан справ за будь-яким аспектом освітньої діяльності школи чи ухвалити управлінське рішення, потрібно мати необхідну інформацію.

Про це фахівці ДСЯО розповіли на свій сторінці у Facebook.

У процесі самооцінювання якості освітньої діяльності потрібно застосовувати такі методи збору інформації:

  1. Основні:
  • вивчення документації;
  • спостереження;
  • опитування;
  1. Додаткові:
  • вивчення освітніх ресурсів, які розробляють/використовують учителі;
  • вивчення та аналіз учнівських робіт.

У пораднику “Абетка для директора” детально описані, зокрема, особливості застосування методів збору інформації та оброблення отриманих даних.

Слава Україні!

Героям слава!

Переможемо!

Фото: М&М Photography, 2019 рік

Джерело: 

https://nus.org.ua/news/abetka-dlya-dyrektora-osnovni-metody-samootsinyuvannya-yakosti-osvity/


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора