A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №1 Голосіївського району м. Києва

Як педагогам закладів дошкілля підтримати себе та дітей? Розклад і подробиці тренінгу

Дата: 14.04.2025 17:04
Кількість переглядів: 79

Фото без опису


«Монтессорі ЮА» проведе 29 квітня з 10:00 до 16:00 в офлайн-форматі подію «Як педагогам закладів дошкілля підтримати себе та дітей?». Захід відбудеться в Освіторія ХАБі, за адресою: Київ, вулиця Князів Острозьких, 2.

Посилання на реєстрацію

Програма:

9:30 — 10:00 — Реєстрація, ранкова кава

10:00 — 10:30 — Вступне слово — Анна Волохова, керівниця ГО Монтессорі ЮА

10:30 — 11:20 — «Освіта для життя — принципи педагогіки доктора Марії Монтессорі»

11:30 — 12:30 — «Монтессорі-середовище: простір, що виховує»

12:40 — 13:00 — Презентація інтерактивного додатку для ранньої школи «Вивчаю — не чекаю»

13:00 — 14:00 — Обід

14:00 — 15:30 — Тренінг «Благополуччя педагогів — запорука особистого ментального здоров’я та єдності колективу»

15:30 — 16:00 — Роздача матеріалів тренінгу та подарунків.

Цільова аудиторія:

Керівники/представники державних закладів дошкільної освіти.

Мета заходу:

  • Познайомити аудиторію із принципами системи Монтессорі, їх взаємозв’язком із даними сучасної нейронауки, поділитися прикладиними аспектами організації середовища та надати рекомендації щодо оптимізації середовища в умовах обмеженого фінансування.
  • Дослідити стрес, його ознаки та прояви. Навчитеся ефективним сценаріям самопідтримки а також підтримки одне одного, керувати своїми думками та емоціями, турботі про себе.

Під час заходу учасники:

• Дізнаються:

• Основні принципи та зони монтессорі-середовища, виконавчі функції мозку через призму монтессорі-підходу.

• Як правильно організоване середовище сприяє самостійності та всебічному розвитку дитини.

• Отримають практичні поради щодо впровадження монтессорі-елементів без додаткового фінансування:

• Використання наявних ресурсів: створення матеріалів із підручних засобів, залучення батьків до виготовлення дидактичних матеріалів.

• Перепланування простору групи: організація зон для різних видів діяльності без значних витрат.

• Зміна підходів до взаємодії з дітьми: перехід від директивного до спостережного стилю, надання дітям більшої свободи вибору в діяльності.

В рамках програми «Благополуччя педагогів»

• ви дізнаєтесь, що таке стрес, його ознаки та прояви;

• ми обговоримо поняття психологічного благополуччя;

• з нашим супроводом ви напрацюєте конструктивні сценарії керування собою, думками, емоціями;

• ви отримаєте переліки дій турботи про себе;

• ми попрацюємо над навичкою заземлення, що стає в нагоді під час стресу чи почутті пригніченості.

Формат воркшопу:

• Теоретична частина: презентація з прикладами та фото реальних кейсів

• Практична частина: групова робота з моделюванням зон Монтессорі в умовах обмежених ресурсів а також моделюванням проведення занять за програмою «Благополуччя педагогів»

Додаткові матеріали:

• Список ресурсів та літератури для глибшого ознайомлення з Монтессорі-підходом.

• Рекомендації щодо виготовлення Монтессорі-матеріалів власноруч.

• Буклети «Благополуччя педагогів» для практики в закладах освіти ( кількість розрахована на кількість персоналу у вашому закладі)

• Блокноти саморефлексії створені на основі програми «Благополуччя педагогів» для індивідуальної роботи ( кількість розрахована на кількість персоналу у вашому закладі)

Джерело: Освіторія


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора