Тренінг «Практичні кейси по впровадженню рекомендацій ІРЦ у роботі з особами з ООП»
Нові реалії сьогодення формують нову філософію надання освітніх послуг школярам з особливими освітніми потребами. Індивідуальна модель підтримки, командне визначення освітньої траєкторії, тісна взаємодія з ІРЦ.
На етапі співпраці із педагогами закладів освіти наші фахівці надають методичну допомогу у виборі методів та прийомів для ефективної взаємодії й навчання з урахуванням індивідуальних особливостей осіб з ООП. Задля тісної подальшої партнерської взаємодії між спеціалістами ІРЦ та вчителями закладів загальної середньої освіти освіти в нашому центрі проводиться практичний тренінг «Практичні кейси по впровадженню рекомендацій ІРЦ у роботі з особами з ООП».
25.10.2023 року на тренінг в Інклюзивно-ресурсний центр №1 Голосіївського району м.Києва були запрошені представники ліцею податкової та рекламної справи №21 міста Києва, спеціалізованої школи I-III ступенів з поглибленим вивченням французької мови №269 міста Києва, гімназії №260 міста Києва, школи І-ІІІ ступенів № 186 міста Києва, гімназії 179 міста Києва, школи І-ІІІ ступенів № 36 імені С.П. Корольова міста Києва та школи І-ІІІ ступенів № 151 міста Києва.
Встановлення партнерських взаємовідносин закладів освіти з ІРЦ створює підґрунтя для забезпечення ефективного психолого-педагогічного супроводу, що в свою чергу сприяє розвитку потенційних можливостей осіб з особливим освітніми потребами.
#UAразом