A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №1 Голосіївського району м. Києва

Поради та корисні розробки від практичних психологів ІРЦ № 1

Підвищення рівня стресостійкості вчителів

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Ангеліна Канівець


Як створити позитивне ставлення до навчання

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Оксана Тарасенко


Як розвивати емоційну стійкість у дітей

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Анастасія Котляр


13 січня – Всесвітній день боротьби з депресією

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Оксана Тарасенко


Ігри для розвитку емоційного інтелекту дітей

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Світлана Скаковська


Чому дитина неуважна, відволікається та має труднощі з поведінкою?

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Анастасія Котляр


Профілактика емоційного вигорання у вчителів

Профілактика емоційного вигорання у вчителів 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Іванна Дятел


Творчі заняття вдома

Творчі заняття вдома 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Іванна Дятел


Мамо, мені страшно

Мамо, мені страшно

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Іванна Савош

#UAразом

 

 


 

Сьогодні говоримо про надзвичайно важливу та актуальну тему - що має вміти дитина у віці від 1 до 3 років?

Кожен малюк - це маленький всесвіт, що розвивається у своєму темпі. Звичайно це індивідуальність зі своїми досягненнями та поразками, адже не все нам вдається з першого разу. Звичайно, всі батьки хочуть, щоб їх дитина раніше почала повзати, сидіти, ходити, говорити, розрізняти кольори, дотримуватись правил поведінки та володіти навичками самообслуговування. Особливо, коли в родині є старша дитина яка в цей вік вміла значно більше. Існують певні критерії розвитку дітей на які можна орієнтуватися, щоб краще розуміти актуальний розвиток дитини.


 

Фото без опису


Фото без опису


Фото без опису


Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Анастасія Лисенко

#UAразом


Як я себе почуваю?

Як я себе почуваю? 

Розроблено з використанням матеріалів та платформи Canva

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Оксана Самороковська

#UAразом


Вправи для розвитку пам’яті та спостережливості

Вправи для розвитку пам’яті та спостережливості 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Оксана Самороковська

#UAразом


Допомога дитині, яка перебуває в стресі

Допомога дитині, яка перебуває в стресі 


Важливо вміти підбирати активності та ігри для дітей, які б ефективно повертали їх у комфортний стан та зафарбовували б зображену вище на схемі «ящірку» в зелений колір. Необхідно враховувати потребу дітей у спонтанності та грі та обирати відповідні способи, які б відповідали фізичному та психологічному віку. Дуже часто діти виглядають фізично дорослішими, ніж є їхні психологічні потреби. Різноманітні ігри цікаві як для малюків, так і для підлітків. Нам, дорослим, також буває цікаво погратися. Та не завжди для цього є час та можливості. Спільні з дітьми забавляння є найкращим способом розвинути прив’язаність та відрегулювати емоційний стан дитини.


Фото без опису

Розроблено на сайті Canva (з використанням матеріалів порадника для батьків "Батьківські навички. Підтримка дітей у подоланні стресів").

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Оксана Самороковська


Як ви почуваєте себе сьогодні? 

Як ви почуваєте себе сьогодні? 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Оксана Самороковська


Типові помилки під час проведення занять з дітьми з освітніми труднощами

Типові помилки під час проведення занять з дітьми з освітніми труднощами 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва


Як запобігти проявам негативізму та істерикам у дітей

Негативізм і істерики у дітей 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва


Як розвивати емоційний інтелект дитини?

Як розвивати емоційний інтелект дитини? 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва


Про використання підказок

Про використання підказок 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва


МЕТОДИКИ ДЛЯ ДІАГНОСТИКИ ТРИВОГИ ТА ТРИВОЖНОСТІ

МЕТОДИКИ ДЛЯ ДІАГНОСТИКИ ТРИВОГИ ТА ТРИВОЖНОСТІ 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва


Дитячі страхи

Дитячі страхи

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва


Про СДУГ

Про СДУГ 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва


Про виконавчі функції?

Що таке виконавча функція? 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Чи можна підвищити IQ у дітей з аутизмом?

Чи можна підвищити IQ у дітей з аутизмом 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва


Множинний інтелект

Множинний інтелект 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва


Нічні жахи у дітей з РАС

Нічні жахи у дітей з РАС 

Фахівці (консультанти) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва


Аутостимуляції у дітей з РАС

Аутостимуляції у дітей з РАС 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва


5 СПОСІБІВ ЯК ПЕРЕКОНАТИ ГІПЕРАКТИВНУ ДИТИНУ ВИКОНУВАТИ ВАШІ ПРОХАННЯ

5 СПОСІБІВ ЯК ПЕРЕКОНАТИ ГІПЕРАКТИВНУ ДИТИНУ ВИКОНУВАТИ ВАШІ ПРОХАННЯ 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва


Як навчати та підтримувати дітей з СДУГ під час онлайн-навчання

Як навчати та підтримувати дітей з СДУГ під час онлайн-навчання 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва


Про життя в умовах невизначеності. Як допомогти дітям?

Про життя в умовах невизначеності. Як допомогти дітям? 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва


Моторне планування

Моторне планування 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва


Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФахівець (консультант) ІРЦ №1, Аліна Степова


ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ ДІТЕЙ З РДУГ

ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ ДІТЕЙ З РДУГ

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва


Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФахівець (консультант) ІРЦ №1, Аліна Степова


Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФахівець (консультант) ІРЦ №1, Аліна Степова


Як розвивати нові інтереси у дітей з аутизмом

Як розвивати нові інтереси у дітей з аутизмом 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва


Вправи для зняття емоційного напруження

Вправи для зняття емоційного напруження

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва


В чому різниця між диспраксією та дисграфією?

В чому різниця між диспраксією та дисграфією? 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва


Особливості зорової системи у дітей з РАС

Особливості зорової сфери у дітей з РАС

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва


Візуальний розклад. Який обрати?

Візуальний розклад 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва


59 ігор і ідей для різних каналів сприйняття з дітьми 3-8 років

59 Ігор і ідей для різних каналів сприйняття з дітьми 3-8 років 


Чому дитина не виконує інструкції?

Чому дитина не виконує інструкції? 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва


Ігри та іграшки для дітей раннього віку з РАС

Ігри та іграшки для дітей раннього віку з РАС 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва


Навчання у природному середовищі (NET)

Навчання у природному середовищі (NET) 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва


Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Степова Аліна.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправляємо в умінні розрізняти й називати цифри, порівнювати їх, визначати кількість. Яскрава наочність допоможе дитині краще засвоїти матеріал. 


Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФахівець (консультант) ІРЦ №1, Афанасьєва Наталія


Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Степова Аліна.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису


Фото без опису


Четвертий блок завдань для дистанційної корекційної роботи з особами з особливими освітніми потребами, який розробила фахівець (консультант) ІРЦ №1, Афанасьєва Наталія.


4 Блок


Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Степова Аліна (розроблено з використанням матеріалу С. Богданова, О. Залеської).


Фото без опису


Фото без опису

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Степова Аліна


Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Степова Аліна


Фото без опису

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Потрясіння, які переживає українське суспільство протягом останнього часу, вкрай складна політична та економічна ситуація, довготривале збройне протистояння породжують ряд негативних психологічних факторів, люди поводяться та почуваються по-різному. Але найбільш беззахисними та безпомічними є діти. Своєчасне виявлення порушень в емоційно-вольовій сфері та набуте вміння керувати емоціями у дитячому віці є однією з умов формування повноцінного члена суспільства у дорослому житті.

Більшість спеціалістів, які вивчають проблему навчання та виховання дошкільників та молодших школярів, наголошують на тому, що на цей момент все більше і більше зростає відсоток тривожних дітей та дітей, які відчувають різного характеру страхи.

Варто відрізняти тривогу від тривожності. Якщо тривога – це епізодичні прояви занепокоєння, хвилювання дитини, то тривожність є стійким станом.

Пропонуємо вправи, які допоможуть створити умови для того, щоб знімати у дітей емоційне і тілесне напруження й у такий спосіб долати страхи й знижувати тривожність.

Ігротерапія. Тема: профілактика тривожного стану дітей

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Дочинець Ольга


Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Афанасьєва Наталія


Фото без опису


Пропонуємо Вам третій блок завдань для дистанційної корекційної роботи з особами з особливими освітніми потребами, який розробила фахівець (консультант) ІРЦ №1, Афанасьєва Наталія.


3 Блок завдань


Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

 


Фото без описуФото без описуФото без опису

 


Фото без опису


Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Степова Аліна (українська адаптація Федорова Тетяна).


Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису


Фото без опису

Як допомогти дитині впоратися зі своїми емоціями та почуттями? Найголовніше правило дати можливість проживати їх. Дозвольте дитині проявляти свої почуття: бути щасливим, радіти, сумувати, плакати, горювати. Це дає дитині можливість пережити ту ситуацію ті емоції, які відбуваються з нею. Пропонуємо підбірку вправ (розроблену з використанням матеріалу  С. Богданова, О. Залеської).

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФахівець(консультант)ІРЦ №1, Степова Аліна


Фото без опису

Як підготувати дитину до вашого від’їзду? Сьогодні це одна з найактуальніших тем (матеріал розроблений з використанням методичного посібника "Психосоціальна підтримка в кризовій ситуації?" С. Богданов, О. Залеська).

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

Фото без описуФото без описуФото без описуФахівець(консультант)ІРЦ №1, Степова Аліна


Фото без опису


Пропонуємо Вам скористатись наступним блоком завдань для дистанційної корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, який розробила Афанасьєва Наталія.


2 Блок завдань


Фото без опису

Існують однозначні докази, що діти можуть пережити біль втрати в оточенні любові й турботи. Найголовніше — слухати дитину. Якщо ми дійсно прислухаємося до дітей, вони розкажуть нам про все, що їм потрібно.

Нижче у формі пам'ятки ви знайдете основні рекомендації, як поводитися з дитиною, яка втратила близьку людину.

Матеріал розроблений з використанням методичного посібника "Психосоціальна підтримка в кризовій ситуації?" С. Богданов, О. Залеська.

Фото без описуФото без описуФото без опису

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Степова А.С.


Шановні батьки та спеціалісти! Пропонуємо Вам скористатись блоком завдань для дистанційної корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, який розробила Афанасьєва Наталія.


 

Розроблено з використанням матеріалів та платформи Canva

Фахівець (консультант) ІРЦ №1,Світлана Скаковська


Фото без опису


Дорослі рідко серйозно сприймають дитяче малювання, вважаючи його звичним способом розважити дитину. Однак психологи довели, що саме зображувальна діяльність посідає важливе місце у психічному розвитку дитини та містить у собі глибокий психологічний зміст. Видатний психолог Лев Виготський розглядав дитячий малюнок як унікальну цінність, своєрідний «зліпок почуттів».


Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Скаковська Світлана.


Фото без опису


Дидактична гра розширює кругозір, розвиває логіку, вчить групувати предмети за певною ознакою. У грі хтось або щось з явною відмінністю від інших елементів набору. Потрібно визначити найсуттєвішу ознаку, загальну для всіх об’єктів, крім одного.


Дидактична гра «Знайди зайве»

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Скаковська Світлана.


Фото без опису


Мета: Розвивати вміння складати прості речення, за допомогою дієслів та іменників. Виховувати зосередженість, розвивати асоціативне мислення, зв'язне мовлення, пам'ять.

Дидактична гра на розвиток мовлення "Склади речення"


Фото без опису


Питання про те, ким буде дитина в майбутньому хвилює мам і тат з народження малюка. Вони вдивляються у ще маленьке личко і намагаються зрозуміти на кого немовля буде схоже, що йому буде подобатися. Коли дитина дорослішає їй починають ставити запитання «Ким ти хочеш стати?» та «Ким бажаєш працювати?». Дитина, яка раніше з цим не стикалася, лякається такого натиску і губиться у різноманітному світі професій. Обрати з моря професій ту саму, єдину і неповторну, буває дуже не просто. Здається, ти цікавишся усім: історичними розкопками та польотами в космос, науковими новинками та чудернацькими малюнками на сусідньому будинку. А як сильно ти любиш політати у хмарах, і описати складно. Пропоную трішки розважитися та повідгадувати дитячі загадки про професії. Виконання завдань сприятиме знайомству дітей зі світом професій, а також розширюватиме кругозір та розвиває абстрактне мислення, кмітливість. Загадки інтригують дітей та стимулюють їхню фантазію!

Дидактична гра "Відгадай професію"


Фото без описуРозвиток логічного мислення – це дуже важливий та необхідний процес. Логічне мислення – це перш за все, це здатність мислити чітко та послідовно, не допускаючи протиріч у міркуваннях, і вміння знаходити логічні помилки. 

Чому важливе логічне мислення? Тому, що воно приводить до правильного рішення без допомоги інтуїції та досвіду. Роблячи помилки та навчаючись на них, ми опановуємо правила логічного мислення й користуємось ними щодня. Це так звана інтуїтивна логіка, неусвідомлене використання законів логіки. Якщо постійно тренувати логічне мислення у дітей дошкільного віку, то можна навчити їх виділяти головне, порівнювати, аналізувати, класифікувати, зіставляти, знаходити ознаки подібності та відмінності в предметах, явищах, робити висновки, висловлювати своє ставлення до прочитаного чи прослуханого. Чим краще розвинута логіка, тим успішнішою може стати дитина. Активно розвиваючи логічне мислення, в майбутньому дитина з легкістю зможе зробити аналіз навколишньої дійсності, виявляти важливі моменти з великого обсягу інформації, розуміти причини та наслідки різних подій.

Логіка. Заняття 1

Логіка. Заняття 2

Логіка. Заняття 3

Логіка. Заняття 4

Логіка. Заняття 5

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Скаковська Світлана


Фото без опису


Онлайн-заняття фахівця (консультанта) Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва. Платформа Zoom.

«Мур-мур-терапія»

Мета: зняття напруги, розвиток творчої уяви, розвиток зорового сприймання, фантазії, творчих здібностей, навичок малювання та розвиток дрібної моторики. Мистецтво – це чудова можливість для малюка «відкритися», поділитися своїми емоціями та страхами. Арт-терапія допомагає віднайти душевну гармонію. Сьогодні ми малювали такого маленького котика. Адже котиків усі люблять, особливо дітки! Вони заряджають позитивом, енергією та підіймають настрій. Намалюйте з дитинкою такого котика та заряджайтеся позитивною енергією!

 

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Скаковська Світлана


Фото без опису


Онлайн-заняття фахівця (консультанта) Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва. Платформа Zoom. 

"Барвистий содовий вулкан"

Мета: експериментально-дослідницька діяльність сприяє формуванню у дітей пізнавального інтересу, розвиває спостережливість, розумову діяльність, розвиває мислення, логіку. Починаємо! Беремо банки або склянки, різного кольору фарби, миючий засіб для посуду, оцет, соду. На таці встановіть баночки. У ємність влийте миючий засіб, потім додайте фарбу, гуаш або інший барвник, соду. Все ретельно перемішайте. Потім вливаємо оцет, що викличе реакцію нейтралізації і, власне, виверження вулкана. Будьте готові до того, що сода, оцет скоро в будинку закінчаться, тому що діти обожнюють експериментувати. Це швидко і весело!

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Скаковська Світлана


Онлайн-заняття фахівця (консультанта) Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва. Платформа Zoom.

"Веселе кольорове слоненя"

Мета: зниження тривожності, емоційного напруження, стресу, розвиток зорового сприймання, фантазії, творчих здібностей, навичок малювання та дрібної моторики. Веселий маленький слоник наповнює позитивними емоціями та підіймає настрій! Створіть свого веселого слоника!

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Скаковська Світлана


Фото без описуОнлайн-заняття фахівця (консультанта) Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва. Платформа Zoom.

Музикограма на музичну композицію «Турецький марш» В. А. Моцарта

Мета: вчити дитину уважно слухати музику, відчувати зміну куплетів, розвивати музичний слух, дрібну моторику, увагу.

     


Фото без опису

 

Музично-дидактична гра для дітей середнього дошкільного віку.
Музикограма до пісні "Ми маленькі квіточки"
 (муз. В.В. Лисенко, сл. Г.В.Лисенко)».

Мета: розвивати у дитини не лише відчуття ритму, а й поєднувати в собі три основних складових: активізувати увагу дитини до слухання музичного твору, зосереджуватися на ритмічному малюнку твору  за допомогою рухової активності пальчиків.

Хід гри:
1.Дитина уважно слухає пісеньку.

2.Разом з  дитиною повільно проплескуємо мелодію пісні.

3.Готуємо музикограму. Проспівуючи в слух пісню, дитина повільно веде пальчиком по музикограмі.

4.Після цього – разом намагаємось виконати пісеньку по музикограмі під музичний супровід.

Через музику ми можемо впливати на середовище в якому знаходимось і принести у свою домівку часточку радості, гарного настрою й тепла!

Розробка схеми-малюнка музикограми: фахівець (консультант) Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва Скаковська С.В.


Фото без опису

Онлайн-заняття фахівця (консультанта) Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва. Платформа Zoom.   

 Портрет "Бойового гусачка"  

Усі, мабуть, чули про наших бойових гусачків. На нашому занятті ми спробували долати страх та тривогу, пограли в казку і намалювали бойового гусачка-захисника.
Алгоритм казки дуже простий:
1. Проговоримо страх, який дитині заважає, а потім нехай бойовий гусачок допоможе нам його подолати. Як саме це зробити, питаємо в дитини. 
2. Можна розіграти сюжет чи зробити будь-яку творчу дію з образом страху. Наприклад, ось варіант: взяти страх у полон та покласти його в мішечок з паперу. Але краще запропонувати  дитині створити свій сценарій розвитку подій. "Твій страх бойовий гусачок використає для сміливості." 
Варто вислухати дитину  та мінімізувати свій вплив у творчий процес. 
(Терапевтична вправа від Вікторії Назаревич "Оживляємо з дітьми сучасні легенди війни").

Посилання:https://www.facebook.com/nazarevich.v.v/posts/5339692659426766


Поради від соціального педагога ІРЦ №1


Фото без опису

Презентація фахівця (консультанта) Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва Скаковської С.В 
Вчимося підбирати співзвучні слова усно за картинками. Знайдіть риму, що «заховалась» у самому предметі. Такі творчі ігри стимулюють  розумову активність дитини та розвивають творчу фантазію. Спробуйте придумати з дитиною схожі речення самостійно. 
Успіхів і гарного настрою!


Блок завдань


Фото без опису


Приклад для Вас


Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

Матеріал розроблений з використанням методичного посібника "Психосоціальна підтримка в кризовій ситуації?" С. Богданов, О. Залеська.
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Степова А.С.


Фото без опису

Стрес і тривога постійно супроводжують нас у воєнні дні, тому наше тіло відчуває постійну напругу. Будь-яка фізична активність допомагає знизити емоційну і фізичну напругу, розслабитися та краще відчути своє тіло.

Пропонуємо вправи для фахівців та батьків, які можна використовувати для індивідуальної та групової роботи з дітьми (матеріал розроблений з використанням методичного посібника "Психосоціальна підтримка в кризовій ситуації?" С. Богданов, О. Залеська).

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Степова А.С.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ігри та вправи онлайн (від Афанасьєвої Н.А.)

Інтерактивна гра "Знайди пару"

"Підбери пару"

"Розподіли предмети по групах"

"Який за кольором?"

"Овочі та фрукти"

Фото без опису

Від Клок І.В.

Фото без опису


Приклад завдань від практичних психологів ІРЦ №1 (Н. Афанасьєвої, А. Степової)


Добірка ігор від практичних психологів ІРЦ №1 (Н. Афанасьєвої, А. Степової)

Назви одним словом

Знайди овоч


Розвиток пам’яті у дітей дошкільного віку


Використання казкотерапії у роботі з дошкільнятами


Навчаємось та розвиваємось весело!

Форма предметів є однією з основних властивостей, яка надає дитині уявлення про навколишній світ. Знання фігур необхідне для розвитку логічного, просторового мислення та розвитку математичних здібностей. Тому для батьків і педагогів є дуже важливим вчасно почати знайомство дитини з геометричними фігурами. У віці 2-3 років малюк вже готовий до вивчення простих форм як круг, квадрат, трикутник, прямокутник, ромб та овал, а наша дидактична гра «Геометричні фігури» допоможе вам у процесі навчання. Веселі та яскраві ігрові завдання з назвами геометричних фігур допоможуть запам’ятати як виглядає кожна фігура, а також навчать відрізняти їх. Щоб нові знання легко засвоювалися і у дитини не виникала плутанина, почніть навчання з якоїсь однієї форми, і тільки після того, як малюк добре її запам’ятає переходьте до вивчення наступної форми.

Бажаємо успіхів у навчанні!
(Фахівці ІРЦ №1: Н. Афанасьєва, С. Козак)

Геометричні фігури


Ігри вдома від практичних психологів ІРЦ №1 (Н. Афанасьєвої, А. Степової)

Назви одним словом

Овочі


Поради від практичних психологів ІРЦ №1

Афанасьєва Н., Степова А.

Багато дітей із розладами спектру аутизму добре навчаються візуально, їм подобаються соціальні історії.

Соціальні історії – це представлення певної ситуації, події або діяльності у короткому описі, який включає інформацію, що можна очікувати в такій ситуації і чому. Така історія допомагає дитині зрозуміти, що можна побачити або пережити в якомусь конкретному випадку. Вона допоможе дитині навчитись правильній поведінці на дитячому майданчику, в магазині, у лікарні, у садочку або школі, а також в багатьох інших ситуаціях, в які дитина може потрапити. Це можуть бути різноманітні історії, які навчать «як і коли мити руки», «як пояснити, що мені боляче», «що робити коли я злюсь» і багато іншого.

Як соціальні історії допомагають дітям?

  • Соціальні історії надають інформацію буквально, дуже конкретно, що може поліпшити розуміння дитиною раніше неоднозначних і складних для нього/неї ситуацій;
  • Соціальні історії допомагають зрозуміти послідовності (що за чим йде) і виконання діяльності (планування і організація);
  • Надають інформацію про те, що може статися в конкретній ситуації;
  • За допомогою соціальних історій Ви можете допомогти структурувати поведінку і спосіб мислення дитини, і знизити рівень його тривожності. 

Приклад соціальних історій від практичних психологів ІРЦ (Афанасьєвої Н., Степової А.) - Посилання 

Фото без описуhttps://www.liveworksheets.com/search.asp?content=%D0%94%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B5+%D1%87%D0%B8+%D0%BF%D0%BE%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%BE

Соціальна Історія "Вдягаємо маску"


Фото без опису

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата: від до Скинути

Як розвиваються діти у віці від 1 до 3 років

 Сьогодні говоримо про надзвичайно важливу та актуальну тему - що має вміти дитина у віці від 1 до 3 років? Кожен малюк - це маленький всесвіт, що розвивається у своєму темпі. Звичайно це індивідуальність зі своїми досягненнями та поразками, адже не все нам вдається з першого разу. Звичайно, всі батьки хочуть, щоб їх дитина раніше почала повзати, сидіти, ходити, говорити, розрізняти кольори, дотримуватись правил поведінки та володіти навичками самообслуговування. Особливо, коли в родині є старша дитина яка в цей вік вміла значно більше. Існують певні критерії розвитку дітей на які можна орієнтуватися, щоб краще розуміти актуальний розвиток дитини.

09:25 14.12.2023

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора