Вебінари від фахівців (консультантів) ІРЦ №1 та залучених фахівців
Пропонуємо до перегляду другу частину відеоматеріалів – «Елементи сенсорної інтеграції. Темні (заспокійливі) сенсорні кімнати».
Темні кімнати спрямовані на розслаблення. За допомогою спеціально підібраного обладнання вони можуть суттєво вплинути на відновлення психоемоційної рівноваги та допомогти заспокоїтися. Їхня мета — на деякий час відволікти від світу, сприяти відпочинку та перезавантаженню.
Кожна сенсорна кімната унікальна і може включати різноманітне обладнання, вибір якого залежить від індивідуальних потреб її користувача. Тож другий блок відеоматеріалів ознайомить Вас з усіма можливостями темної сенсорної кімнати й її обладнання та допоможе вдало організувати власний сенсорний простір.
Елементи сенсорної інтеграції. Темні (заспокійливі) сенсорні кімнати
Уявіть сенсорно дружній простір, у якому кожна дитина з особливими освітніми потребами буде почувати себе максимально комфортно. Простір, призначений для того, щоб запалювати почуття, але не перевантажувати їх. Кімната, наповнена текстурами, які активізують, візуальними ефектами, які захоплюють і звуками, які заспокоюють. Це магія сенсорної кімнати.
Оскільки усвідомлення сенсорних потреб зростає, фахівці ІРЦ №1 зібрали та структурували для Вас основну інформацію, яка допоможе Вам використовувати у роботі елементи сенсорної інтеграції. Пропонуємо Вам блок відеоматеріалів, які розкриють особливості, види та можливе обладнання сенсорних кімнат.
Пропонуємо до перегляду першу частину - «Елементи сенсорної інтеграції. Світлі (активні) сенсорні кімнати».
Елементи сенсорної інтеграції. Світлі (активні) сенсорні кімнати
Продовжуємо поширювати інформацію про аутизм. Пропонуємо переглянути інформаційний блок від фахівців (консультантів) ІРЦ №1, Мирослави Панченко та Людмили Шамсудінової.
Переглядайте, вивчайте та розповсюджуйте.
Розповсюдження інформації про аутизм
Відповіді на запити від фахівців (консультантів) ІРЦ №1
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Оксана Самороковська
#UAразом
Продовжуємо надавати відповіді на Ваші запитання, які отримали після вебінару «Інклюзивне навчання дітей з аутизмом в загальноосвітній системі навчання» фахівця (консультанта) ІРЦ №1, Афанасьєвої Наталії. Пропонуємо Вам переглянути третій вебінар – «Відповіді на запитання».
У цьому відео поговоримо про адаптацію простору.
Як створити розвиваючий простір?
Під вебінаром залишаємо матеріал для завантаження.
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Шамсудінова Людмила
Коли необхідно звертатися до логопеда?
Що входить до структури логопедичного заняття?
Як організувати заняття вдома?
Відповіді на ці найпоширеніші запитання надає наш фахівець (консультант). Якщо у Вас виникають запитання - звертайтесь до нас!
Відповіді логопеда на найпоширеніші запитання
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Вістизенко Катерина
Продовжуємо надавати відповіді на Ваші запитання, які отримали після вебінару «Інклюзивне навчання дітей з аутизмом в загальноосвітній системі навчання» фахівця (консультанта) ІРЦ №1, Афанасьєвої Наталії. Пропонуємо Вам переглянути другий вебінар – «Відповіді на запитання».
У цьому відео поговоримо про "Соціальні історії, як ефективний метод навчання дітей з аутизмом".
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Афанасьєва Наталія.
Щиро вдячні Вам за активність та запитання під вебінаром «Інклюзивне навчання дітей з аутизмом в загальноосвітній системі навчання» фахівця (консультанта) ІРЦ №1, Афанасьєвої Наталії. Проаналізувавши всі запити, ми вирішили розділити відповідні на них на окремі 3 вебінари. Пропонуємо Вам переглянути перший вебінар – «Відповіді на запитання».
У цьому відео поговоримо про організацію діяльності дитини, особливості надання інструкцій та надамо практичні рекомендації для навчання.
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Самороковська Оксана
14.04.2021 року фахівці Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва організували вебінар «Робота з дітьми з інтелектуальними порушеннями». Спікер вебінару – Наталя Гладких, керівниця інклюзивних проєктів ГО "Бачити Серцем".
Щиро вдячні за цікавий та корисний матеріал!
Робота з дітьми з інтелектуальними порушеннями
08.04.2021 року фахівці Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва організували вебінар «Сучасні підходи до розв’язання проблем дислексії у школярів початкової ланки освіти з тяжкими порушеннями мовлення». Спікер вебінару – Ільяна Валентина Михайлівна, канд. пед. наук, старший науковий співробітник відділу логопедії Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. Миколи Ярмаченка НАПН України.
Щиро вдячні за змістовну та актуальну інформацію!
Вебінар «Інклюзивне навчання дітей з аутизмом в загальноосвітній системі навчання» від фахівця (консультанта) ІРЦ №1
Інклюзивне навчання дітей з аутизмом в загальноосвітній системі навчання
Серія відео Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва разом з ТОВ Вема Кідс
Вчитель-логопед Інклюзивно-ресурсного центру №1
Практичний психолог Інклюзивно-ресурсного центру №1
Вчитель-дефектолог Інклюзивно-ресурсного центру №1
Практичний психолог Інклюзивно-ресурсного центру №1