ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ З ЛЮДЬМИ В СТАНІ ДИСТРЕСУ
23:48 11.10.2022
Розроблено з використанням матеріалів та платформи Canva
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Оксана Самороковська
#UAразом
Вправи для розвитку пам’яті та спостережливості
Вправи для розвитку пам’яті та спостережливості
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Оксана Самороковська
#UAразом
Допомога дитині, яка перебуває в стресі
Допомога дитині, яка перебуває в стресі
Важливо вміти підбирати активності та ігри для дітей, які б ефективно повертали їх у комфортний стан та зафарбовували б зображену вище на схемі «ящірку» в зелений колір. Необхідно враховувати потребу дітей у спонтанності та грі та обирати відповідні способи, які б відповідали фізичному та психологічному віку. Дуже часто діти виглядають фізично дорослішими, ніж є їхні психологічні потреби. Різноманітні ігри цікаві як для малюків, так і для підлітків. Нам, дорослим, також буває цікаво погратися. Та не завжди для цього є час та можливості. Спільні з дітьми забавляння є найкращим способом розвинути прив’язаність та відрегулювати емоційний стан дитини.
Розроблено на сайті Canva (з використанням матеріалів порадника для батьків "Батьківські навички. Підтримка дітей у подоланні стресів").
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Оксана Самороковська
Як ви почуваєте себе сьогодні?
Як ви почуваєте себе сьогодні?
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Оксана Самороковська
Типові помилки під час проведення занять з дітьми з освітніми труднощами
Типові помилки під час проведення занять з дітьми з освітніми труднощами
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва
Як запобігти проявам негативізму та істерикам у дітей
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва
Як розвивати емоційний інтелект дитини?
Як розвивати емоційний інтелект дитини?
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва
МЕТОДИКИ ДЛЯ ДІАГНОСТИКИ ТРИВОГИ ТА ТРИВОЖНОСТІ
МЕТОДИКИ ДЛЯ ДІАГНОСТИКИ ТРИВОГИ ТА ТРИВОЖНОСТІ
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва
Чи можна підвищити IQ у дітей з аутизмом?
Чи можна підвищити IQ у дітей з аутизмом
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва
Фахівці (консультанти) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва
5 СПОСІБІВ ЯК ПЕРЕКОНАТИ ГІПЕРАКТИВНУ ДИТИНУ ВИКОНУВАТИ ВАШІ ПРОХАННЯ
5 СПОСІБІВ ЯК ПЕРЕКОНАТИ ГІПЕРАКТИВНУ ДИТИНУ ВИКОНУВАТИ ВАШІ ПРОХАННЯ
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва
Як навчати та підтримувати дітей з СДУГ під час онлайн-навчання
Як навчати та підтримувати дітей з СДУГ під час онлайн-навчання
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва
Про життя в умовах невизначеності. Як допомогти дітям?
Про життя в умовах невизначеності. Як допомогти дітям?
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Аліна Степова
ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ ДІТЕЙ З РДУГ
ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ ДІТЕЙ З РДУГ
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Аліна Степова
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Аліна Степова
Як розвивати нові інтереси у дітей з аутизмом
Як розвивати нові інтереси у дітей з аутизмом
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва
Вправи для зняття емоційного напруження
Вправи для зняття емоційного напруження
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва
В чому різниця між диспраксією та дисграфією?
В чому різниця між диспраксією та дисграфією?
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва
Особливості зорової системи у дітей з РАС
Особливості зорової сфери у дітей з РАС
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва
Візуальний розклад. Який обрати?
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва
59 ігор і ідей для різних каналів сприйняття з дітьми 3-8 років
59 Ігор і ідей для різних каналів сприйняття з дітьми 3-8 років
Чому дитина не виконує інструкції?
Чому дитина не виконує інструкції?
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва
Ігри та іграшки для дітей раннього віку з РАС
Ігри та іграшки для дітей раннього віку з РАС
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва
Навчання у природному середовищі (NET)
Навчання у природному середовищі (NET)
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Наталія Афанасьєва
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Степова Аліна.
Вправляємо в умінні розрізняти й називати цифри, порівнювати їх, визначати кількість. Яскрава наочність допоможе дитині краще засвоїти матеріал.
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Афанасьєва Наталія
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Степова Аліна.
Четвертий блок завдань для дистанційної корекційної роботи з особами з особливими освітніми потребами, який розробила фахівець (консультант) ІРЦ №1, Афанасьєва Наталія.
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Степова Аліна (розроблено з використанням матеріалу С. Богданова, О. Залеської).
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Степова Аліна
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Степова Аліна
Потрясіння, які переживає українське суспільство протягом останнього часу, вкрай складна політична та економічна ситуація, довготривале збройне протистояння породжують ряд негативних психологічних факторів, люди поводяться та почуваються по-різному. Але найбільш беззахисними та безпомічними є діти. Своєчасне виявлення порушень в емоційно-вольовій сфері та набуте вміння керувати емоціями у дитячому віці є однією з умов формування повноцінного члена суспільства у дорослому житті.
Більшість спеціалістів, які вивчають проблему навчання та виховання дошкільників та молодших школярів, наголошують на тому, що на цей момент все більше і більше зростає відсоток тривожних дітей та дітей, які відчувають різного характеру страхи.
Варто відрізняти тривогу від тривожності. Якщо тривога – це епізодичні прояви занепокоєння, хвилювання дитини, то тривожність є стійким станом.
Пропонуємо вправи, які допоможуть створити умови для того, щоб знімати у дітей емоційне і тілесне напруження й у такий спосіб долати страхи й знижувати тривожність.
Ігротерапія. Тема: профілактика тривожного стану дітей
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Дочинець Ольга
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Афанасьєва Наталія
Пропонуємо Вам третій блок завдань для дистанційної корекційної роботи з особами з особливими освітніми потребами, який розробила фахівець (консультант) ІРЦ №1, Афанасьєва Наталія.
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Степова Аліна (українська адаптація Федорова Тетяна).
Як допомогти дитині впоратися зі своїми емоціями та почуттями? Найголовніше правило дати можливість проживати їх. Дозвольте дитині проявляти свої почуття: бути щасливим, радіти, сумувати, плакати, горювати. Це дає дитині можливість пережити ту ситуацію ті емоції, які відбуваються з нею. Пропонуємо підбірку вправ (розроблену з використанням матеріалу С. Богданова, О. Залеської).
Фахівець(консультант)ІРЦ №1, Степова Аліна
Як підготувати дитину до вашого від’їзду? Сьогодні це одна з найактуальніших тем (матеріал розроблений з використанням методичного посібника "Психосоціальна підтримка в кризовій ситуації?" С. Богданов, О. Залеська).
Фахівець(консультант)ІРЦ №1, Степова Аліна
Пропонуємо Вам скористатись наступним блоком завдань для дистанційної корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, який розробила Афанасьєва Наталія.
Існують однозначні докази, що діти можуть пережити біль втрати в оточенні любові й турботи. Найголовніше — слухати дитину. Якщо ми дійсно прислухаємося до дітей, вони розкажуть нам про все, що їм потрібно.
Нижче у формі пам'ятки ви знайдете основні рекомендації, як поводитися з дитиною, яка втратила близьку людину.
Матеріал розроблений з використанням методичного посібника "Психосоціальна підтримка в кризовій ситуації?" С. Богданов, О. Залеська.
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Степова А.С.
Шановні батьки та спеціалісти! Пропонуємо Вам скористатись блоком завдань для дистанційної корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, який розробила Афанасьєва Наталія.
Матеріал розроблений з використанням методичного посібника "Психосоціальна підтримка в кризовій ситуації?" С. Богданов, О. Залеська.
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Степова А.С.
Стрес і тривога постійно супроводжують нас у воєнні дні, тому наше тіло відчуває постійну напругу. Будь-яка фізична активність допомагає знизити емоційну і фізичну напругу, розслабитися та краще відчути своє тіло.
Пропонуємо вправи для фахівців та батьків, які можна використовувати для індивідуальної та групової роботи з дітьми (матеріал розроблений з використанням методичного посібника "Психосоціальна підтримка в кризовій ситуації?" С. Богданов, О. Залеська).
Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Степова А.С.
Ігри та вправи онлайн (від Афанасьєвої Н.А.)
Інтерактивна гра "Знайди пару"
"Розподіли предмети по групах"
Приклад завдань від практичних психологів ІРЦ №1 (Н. Афанасьєвої, А. Степової)
Добірка ігор від практичних психологів ІРЦ №1 (Н. Афанасьєвої, А. Степової)
Розвиток пам’яті у дітей дошкільного віку
Використання казкотерапії у роботі з дошкільнятами
Навчаємось та розвиваємось весело!
Форма предметів є однією з основних властивостей, яка надає дитині уявлення про навколишній світ. Знання фігур необхідне для розвитку логічного, просторового мислення та розвитку математичних здібностей. Тому для батьків і педагогів є дуже важливим вчасно почати знайомство дитини з геометричними фігурами. У віці 2-3 років малюк вже готовий до вивчення простих форм як круг, квадрат, трикутник, прямокутник, ромб та овал, а наша дидактична гра «Геометричні фігури» допоможе вам у процесі навчання. Веселі та яскраві ігрові завдання з назвами геометричних фігур допоможуть запам’ятати як виглядає кожна фігура, а також навчать відрізняти їх. Щоб нові знання легко засвоювалися і у дитини не виникала плутанина, почніть навчання з якоїсь однієї форми, і тільки після того, як малюк добре її запам’ятає переходьте до вивчення наступної форми.
Бажаємо успіхів у навчанні!
(Фахівці ІРЦ №1: Н. Афанасьєва, С. Козак)
Ігри вдома від практичних психологів ІРЦ №1 (Н. Афанасьєвої, А. Степової)
Поради від практичних психологів ІРЦ №1
Афанасьєва Н., Степова А.
Багато дітей із розладами спектру аутизму добре навчаються візуально, їм подобаються соціальні історії.
Соціальні історії – це представлення певної ситуації, події або діяльності у короткому описі, який включає інформацію, що можна очікувати в такій ситуації і чому. Така історія допомагає дитині зрозуміти, що можна побачити або пережити в якомусь конкретному випадку. Вона допоможе дитині навчитись правильній поведінці на дитячому майданчику, в магазині, у лікарні, у садочку або школі, а також в багатьох інших ситуаціях, в які дитина може потрапити. Це можуть бути різноманітні історії, які навчать «як і коли мити руки», «як пояснити, що мені боляче», «що робити коли я злюсь» і багато іншого.
Як соціальні історії допомагають дітям?
Приклад соціальних історій від практичних психологів ІРЦ (Афанасьєвої Н., Степової А.) - Посилання
https://www.liveworksheets.com/search.asp?content=%D0%94%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B5+%D1%87%D0%B8+%D0%BF%D0%BE%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%BE
Соціальна Історія "Вдягаємо маску"
ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ З ЛЮДЬМИ В СТАНІ ДИСТРЕСУ
23:48 11.10.2022