A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №1 Голосіївського району м. Києва

Вебінари від фахівців (консультантів) ІРЦ №1 та залучених фахівців

Фото без опису


Уявіть сенсорно дружній простір, у якому кожна дитина з особливими освітніми потребами буде почувати себе максимально комфортно. Простір, призначений для того, щоб запалювати почуття, але не перевантажувати їх. Кімната, наповнена текстурами, які активізують, візуальними ефектами, які захоплюють і звуками, які заспокоюють. Це магія сенсорної кімнати.

Оскільки усвідомлення сенсорних потреб зростає, фахівці ІРЦ №1 зібрали та структурували для Вас основну інформацію, яка допоможе Вам використовувати у роботі елементи сенсорної інтеграції. Пропонуємо Вам блок відеоматеріалів, які розкриють особливості, види та можливе обладнання сенсорних кімнат.
Пропонуємо до перегляду першу частину - «Елементи сенсорної інтеграції. Світлі (активні) сенсорні кімнати».


Елементи сенсорної інтеграції. Світлі (активні) сенсорні кімнати


Фото без опису


Продовжуємо поширювати інформацію про аутизм. Пропонуємо переглянути інформаційний блок від фахівців (консультантів) ІРЦ №1, Мирослави Панченко та Людмили Шамсудінової. 

Переглядайте, вивчайте та розповсюджуйте.


Інформаційний блок


Розповсюдження інформації про аутизм


Фото без опису


Відповіді на запити від фахівців (консультантів) ІРЦ №1

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Оксана Самороковська

#UAразом


Фото без опису


Продовжуємо надавати відповіді на Ваші запитання, які отримали після вебінару «Інклюзивне навчання дітей з аутизмом в загальноосвітній системі навчання» фахівця (консультанта) ІРЦ №1, Афанасьєвої Наталії. Пропонуємо Вам переглянути третій вебінар – «Відповіді на запитання».

У цьому відео поговоримо про адаптацію простору.


Як створити розвиваючий простір?

Під вебінаром залишаємо матеріал для завантаження. 

Матеріал для завантаження

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Шамсудінова Людмила


Коли необхідно звертатися до логопеда?

Що входить до структури логопедичного заняття?

Як організувати заняття вдома?

Відповіді на ці найпоширеніші запитання надає наш фахівець (консультант). Якщо у Вас виникають запитання - звертайтесь до нас! 


Відповіді логопеда на найпоширеніші запитання

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Вістизенко Катерина


Продовжуємо надавати відповіді на Ваші запитання, які отримали після вебінару «Інклюзивне навчання дітей з аутизмом в загальноосвітній системі навчання» фахівця (консультанта) ІРЦ №1, Афанасьєвої Наталії. Пропонуємо Вам переглянути другий вебінар – «Відповіді на запитання».

У цьому відео поговоримо про "Соціальні історії, як ефективний метод навчання дітей з аутизмом".

Відповіді на запитання

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Афанасьєва Наталія.


Щиро вдячні Вам за активність та запитання під вебінаром «Інклюзивне навчання дітей з аутизмом в загальноосвітній системі навчання» фахівця (консультанта) ІРЦ №1, Афанасьєвої Наталії. Проаналізувавши всі запити, ми вирішили розділити відповідні на них на окремі 3 вебінари. Пропонуємо Вам переглянути перший вебінар – «Відповіді на запитання».

У цьому відео поговоримо про організацію діяльності дитини, особливості надання інструкцій та надамо практичні рекомендації для навчання. 

Відповіді на запитання

Фахівець (консультант) ІРЦ №1, Самороковська Оксана


14.04.2021 року фахівці Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва організували вебінар «Робота з дітьми з інтелектуальними порушеннями». Спікер вебінару – Наталя Гладких, керівниця інклюзивних проєктів ГО "Бачити Серцем". 

 

Щиро вдячні за цікавий та корисний матеріал!

Робота з дітьми з інтелектуальними порушеннями


08.04.2021 року фахівці Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва організували вебінар «Сучасні підходи до розв’язання проблем дислексії у школярів початкової ланки освіти з тяжкими порушеннями мовлення». Спікер вебінару – Ільяна Валентина Михайлівна, канд. пед. наук, старший науковий співробітник відділу логопедії Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. Миколи Ярмаченка НАПН України.

Щиро вдячні за змістовну та актуальну інформацію!

Сучасні підходи до розв’язання проблем дислексії у школярів початкової ланки освіти з тяжкими порушеннями мовлення. Частина 1

Сучасні підходи до розв’язання проблем дислексії у школярів початкової ланки освіти з тяжкими порушеннями мовлення. Частина 2


Вебінар «Інклюзивне навчання дітей з аутизмом в загальноосвітній системі навчання» від фахівця (консультанта) ІРЦ №1

Інклюзивне навчання дітей з аутизмом в загальноосвітній системі навчання


Серія відео Інклюзивно-ресурсного центру №1 Голосіївського району м. Києва разом з ТОВ Вема Кідс

Вчитель-логопед Інклюзивно-ресурсного центру №1 

Практичний психолог Інклюзивно-ресурсного центру №1

Вчитель-дефектолог Інклюзивно-ресурсного центру №1

Практичний психолог Інклюзивно-ресурсного центру №1

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора